onko muilla samanlaisia 2,5-vuotiaita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cadillac
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cadillac

Jäsen
14.01.2006
930
0
16
tuo meidän tyttö on aivan mahdoton.
välillä ei muuta tee kun kiukuttelee aamusta iltaan kuten jouluaattona.
jos joku aisa ei heti luista niin maahan makamaan ja sellainen huuto päällä että.
siis tosiaan jos ei heti onnistu kerralla.
onkohan se perinyt hermonsa multa :whistle:
 
Meillä heitetään jo aika hurttia huumoria (lasten kuulematta) siitä kuinka tuolla 2,5v keskimmäisellä napsahtelee päässä monta kertaa päivässä. Yksi väärä sana ja sitten huudetaan puoli tuntia... Ei esikoinen ollut ollenkaan tällainen! Nytkin keskimmäinen huutaa tuossa lattialla kun sanoin etten tulosta enempää väristyskuvia (tulostin jo ehkä kymmenen molemmille).
 
Meillä samanikäinen tyttö ja todellakin, jos joku asia ei kerrasta hällä onnistu, niin heittäytyy lattialle huutamaan.. Onneksi ei ole hirveän kova kuitenkaan kiukuttelemaan, tosin sitäkin tehnyt joku aika sitten enemmän..
 
Meillä 2v 1kk ja tuollainen ollut jo jonkin aikaa. Ähisee ja tuhertaa itkua herkästi etenkin väsyneenä. Ja jos vaikkapa pyytää vettä ja ojennan mukin, huutaa EN HALUA! Ja alkaa itkeä. Nukahtaminen on vaikeaa, oma sänky on ihan tyhmä, sohvalla nukkuisi aina vain jos annettaisiin, heräilee öisin... Kun kielletään/käsketään, on kuin seinälle puhuisi. Ei reagoi yleensä mitenkään ja sitten pitää hakea pois pahanteosta ja siitä se huuto sitten tuleekin. Ja välillä sitten toteaa heleällä ja suloisella äänellä että "joo, teen niin", jos käsketään tehdä jotain, eli joskus osaa totellakin...
 
mun hoitolapsi oli pienenä tommonen.. 2-vuotiaana saattoi huutaa puoli tuntia esim. sitä jos joku oli jo avannut hänen viilipurkkinsa... 3 täytettyään meni uhma ohi ja sen jälkeen ei ole kiukutellut juurikaan.. =)

Oma tyttö ei paljon oo tähän mennessä uhmannu tai kiukutellu...ehkä se on vielä eessäpäin... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä 2v 1kk ja tuollainen ollut jo jonkin aikaa. Ähisee ja tuhertaa itkua herkästi etenkin väsyneenä. Ja jos vaikkapa pyytää vettä ja ojennan mukin, huutaa EN HALUA! Ja alkaa itkeä. Nukahtaminen on vaikeaa, oma sänky on ihan tyhmä, sohvalla nukkuisi aina vain jos annettaisiin, heräilee öisin... Kun kielletään/käsketään, on kuin seinälle puhuisi. Ei reagoi yleensä mitenkään ja sitten pitää hakea pois pahanteosta ja siitä se huuto sitten tuleekin. Ja välillä sitten toteaa heleällä ja suloisella äänellä että "joo, teen niin", jos käsketään tehdä jotain, eli joskus osaa totellakin...


ihan kun meidän tyttö =)
sitten kun hän taas kiukuttelee ja sanoo hänelle jotain vastaan niin hän tokaisee että mää oon sun kulta :heart:
ei sitten enään pysty olee vihainen...
 

Yhteistyössä