K
Kohtalotover1
Vieras
Ja silti symppaat ap:ta joka kokee olevansa häkissä?tooosi tyytyväiseltä kuulostaa
Symppaan häntä siinä että kaikki ei osaa lasta hoitaa. Ikävää, jos et ymmärrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja silti symppaat ap:ta joka kokee olevansa häkissä?tooosi tyytyväiseltä kuulostaa
Symppaan häntä siinä että kaikki ei osaa lasta hoitaa. Ikävää, jos et ymmärrä.
Miksi niiden tarttis osatakkaan, jos sinä olet niin erinomainen ja sulle sopii hyvin ettei sulla ole muuta elämää kuin olla äiti.
Minkälaisia vaivoja se tapaa kuiskutella?Ehkä en osaa eläytyä koska oma mies on vaivakuiskaaja.
Kaikkia semmosia kuten luuvalo, hivutustauti ja kahvikuppineuroosi.Minkälaisia vaivoja se tapaa kuiskutella?
Ai, kiitos kohteliaisuudesta! Minkäslaista äidin elämää sulla sitten on? Olet lihava ja juot siideriä lauantaisin?
No ainakaan minun ei tarvitse sympata omasta kokemuksesta netissä naista, jonka mies on ei-sympaattinen möllikkä.
Meillä mies osaa hoitaa, anoppi osaa hoitaa, minulla on muutakin elämää kuin lapset. Painoa 52 kg ja ihan absolutisti olen.
Eikä mies muuten mikään hulttio ole, kantaa vastuunsa ja hoitaa hommansa, auttaa vanhempiaan ja isovanhempiaan viikoittain, hoitaa lemmikit, ei käytä päihteitä, vastuullisessa ja hyväpalkkaisessa työssä..
Mutta kun arvio "hyvästä"joidon tasosta perustuu äidin varsin subjektiiviseen näkymykseen niin kyllä silloin on hemmetin hyvä tuoda julki sekin että mitäs jos se mies on vain äidin silmissä huono isä? Suomi on pullollaan lapsensa omineita äitejä, jotka pönkittää vauvan kautta oudosti omaa "minuuttaa". Minä ja vain minä osaan olla vanhempi.Tässä nyt lynkkausjoukko syyttää äitiä siitä, että äiti vaatii miestä hoitamaan lasta Omalla Tavallaan. Hei haloo, äidin odotukset oli että isä 1) reagoi lapsen itkuun ja 2) ota syliin jos vauva tarvitsee lohdutusta. En taatusti jättäisi omaa lastani yhdellenkään sielulle, ennen kuin tuollaiset perusasiat luonnistuisi, en vaikka se sielu olisi lapsen isä. Kuka karvaakaan empaattinen äiti tai isä jättää??!!