V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mulla on omat rahat,mutta miehen rahat on yhteisiä![]()
Meillä sama =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mulla on omat rahat,mutta miehen rahat on yhteisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Omat tilit, mutta yhteiset rahatMies pääsee netistä mun tililleni ja minä hänen.
näin meilläkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Yhteiset rahat. En oikein ymmärrä mitä järkeä siinä olisi että yhdessä ollaan, yhyeiset lapset ja yhteiset velat. Ja sitten olisi omat rahat joita sitten lainailtaisiin toiselle ja laskettaisiin mitä kukakin on ostanut ja maksanut. Hölmöläisten hommaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Niin sinä väität, mutta et perustele mitenkään väitettäsiMitäpä jos halutaan pitää perinnöt erillään? Mitäpä jos puolisoilla on erilaiset tavat säästää ja sijoittaa omaisuuttaan? Myös rahankäyttötavat voivat olla erilaiset? Toinen haluaa vaikkapa sijoittaa osakkeisiin ja toinen vaatteisiin. Minusta itsenäisyys on oikein kiva juttu. Mielummin minä käytän omia rahojani, kuin jonkun toisen.