Onko muilla bi-mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eitajua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuttava alkoi juuri seurustelemaan miehen kanssa, jonka tiedän seurustelleen joskus miesten kanssa. En vaan saa sanottua asiasta hänelle :/ Aattelen, että asia ei kuulu minulle. Tylsää vaan, jos tuttavalla ei oli hajuakaan miehen menneisyydestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.

No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.

Eikähän se riski ole kuitenki aika todella paljon suurempi jos mies on harrastanu yhdyntää miehen kanssa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.

No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.

Ja liittyy asiaan miten?
Eikä käy vieraissa sen puoleen ja testattukin on,myös minut.

Homoseksuaalisessta anaaliyhdynnästä on erittäin suuri riski saada HIV
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.

No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.

Ja liittyy asiaan miten?
Eikä käy vieraissa sen puoleen ja testattukin on,myös minut.

Mistä tiedät ettei käy vieraissa? Mä en luottaisi yhteenkään mieheen, oli bi tai hetsku.
 
No ei kai tuossa mitään jo mies on bi? Naisetkin ovat bi. Ei se biseksuaalisuus tarkoita että jos surustelee, niin hän haluaisi automaattisesti miestä, vaan hän rakastaa sitä kumppania jonka kanssa on! AP, se ei ole vakavaa. Vaikka itselläni ihan täysihetero mies onkin.
 
Olen kerran harrastanut seksiä miehen kanssa joka sen jälkeen seurusteli vain miesten kanssa. Luulin vuosia että olin ihan hirveä (tietty kännissä) mutta sitten sain kuulla että olin ollut kuulemma ihana mutta miehet vain kiinnostivat enemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.

Niin, onhan se aluksi vaikeaa, mutta ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi sinua! Sulattele asiaa, mutta älä jätä miestä, ei hän sille mitään voi...Hän RAKASTAA SINUA!
:heart: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.

Niin, onhan se aluksi vaikeaa, mutta ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi sinua! Sulattele asiaa, mutta älä jätä miestä, ei hän sille mitään voi...Hän RAKASTAA SINUA!
:heart: :hug:

En ole jättämässä ja tiedän,että rakastaa mua.Mutta välillä tulee olo,että jos mä en riitäkkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.

Niin, onhan se aluksi vaikeaa, mutta ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi sinua! Sulattele asiaa, mutta älä jätä miestä, ei hän sille mitään voi...Hän RAKASTAA SINUA!
:heart: :hug:

En ole jättämässä ja tiedän,että rakastaa mua.Mutta välillä tulee olo,että jos mä en riitäkkään.

niin, mutta hänhän voi löytää naisenkin. Varmasti tulee tunteita samanlaisia, vaikka olisikin täysin heteto, usko pois :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin. Mä heittäisin tänne taas tän - suurin osa ihmisistä on bi-seksuaaleja. hyvin harva vain hetero- tai homo-seksuaaleja.

jaa, no mä en kai sitten kuulu suurimpaan osaan ihmisitä :(

Mieti, avarra näkemystäsi. Onko sulla esim fantasioita ollut (edes joskus) samasta sukupuolesta, unia tms.? :) En mä sun seksuaalisuuttasi hämmentää halua. Voi olla, että kuulut siihen hyvin pieneen osaan ihmisistä jotka ovat vain 100% heteroja =) thats fine.
 

Yhteistyössä