E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko hän miehekäs vai naismainen bi-mies?
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.
No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.
No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.
No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.
Ja liittyy asiaan miten?
Eikä käy vieraissa sen puoleen ja testattukin on,myös minut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Pelkäisin varmaan HIViä, jos mies käy vieraissa.
No sitähän on syytä pelätä, oli mies bi tai ei :/ En ymmärrä pointtia.
Ja liittyy asiaan miten?
Eikä käy vieraissa sen puoleen ja testattukin on,myös minut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.
Niin, onhan se aluksi vaikeaa, mutta ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi sinua! Sulattele asiaa, mutta älä jätä miestä, ei hän sille mitään voi...Hän RAKASTAA SINUA!
:heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse olen täysin hetero,niin en vaan oikein tiedä mitä ajatella asiasta.
Niin, onhan se aluksi vaikeaa, mutta ei tarkoita sitä etteikö hän rakastaisi sinua! Sulattele asiaa, mutta älä jätä miestä, ei hän sille mitään voi...Hän RAKASTAA SINUA!
:heart: :hug:
En ole jättämässä ja tiedän,että rakastaa mua.Mutta välillä tulee olo,että jos mä en riitäkkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin. Mä heittäisin tänne taas tän - suurin osa ihmisistä on bi-seksuaaleja. hyvin harva vain hetero- tai homo-seksuaaleja.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin. Mä heittäisin tänne taas tän - suurin osa ihmisistä on bi-seksuaaleja. hyvin harva vain hetero- tai homo-seksuaaleja.
jaa, no mä en kai sitten kuulu suurimpaan osaan ihmisitä![]()