Jos mies on bi seksuaali

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rajoittunutko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rajoittunutko?

Vieras
tekeekö se sinusta miehestä "likaisen"?
Mä sinkkunaisena sain"ehdotuksen"tuttavaltani,että jos tekee mieli,niin hän voi ystävällisesti auttaa..=)
Mielihän teki alkuun,ehdotus oli ensin hauska tai huvittava..en tiiä miten sen otian,mutta kun sain tietää bi puolesta,en voinut kuvitellakaan seksiä hänen kanssaan.
Siis,että mies "tyrkyttää"tai myy itseään tavallaan ja on sit vielä bi,niin mä en tiiä kumpi on pahempaa.
 
Ymmärrän pointin. Mulla ei ole mitään homoja vastaan eivätkä ne ällötä mua millään lailla. Mutta jotenkin en voisi ryhtyä suhteeseen miehen kanssa joka on ollut miesten kanssa. Enkä voisi harrastaa seksiä tälläisen miehen kanssa. En osaa tarkemmin selittää miksi mutta jotenkin se ei tuntuisi luonnolliselta. Jotenkin vastenmielistä. En tiedä mitä tekisin jos nyt saisin kuulla että mieheni, lasteni isä olisi ennen minua ollut miehen kanssa. Kyllä varmaan katsoisin miestä erilailla kun ennen..
 
Aika vähän on maailmassa täysin heteroja.

Joskus laitettiin ihmisiä viiteen ryhmään.

Täysin heterot
jotain väliltä
täysin bi
jotain väliltä
täysin homo

Ei aivan gaussin käyrä, mutta huomattavan gayssi kuitenkin.


Minä sanoisin ennemminkin, että en arvostele ihmistä tällä akselilla ollenkaan, vaan tärkeämpi on jonkinmoinen suvaitsevaisuus. Usein ns. "umpihetero" on vihainen ja suvaitsematon. On aivan sama, mikä on sellaisen seksuaalinen suuntautuminen, sillä miellyttävä ja mielenkiintoinen hän ei silmissäni ole.
 
Ei tarvitse mennä suihkuun jos on bi, se on täysin ok. Itse henkilökohtaisesti en kuitenkaan voisi jatkaa intiimisuhdetta jos mies olisi myös miesten kanssa. Siitä tyo aiempi yÖk.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äääääääää:
Ei tarvitse mennä suihkuun jos on bi, se on täysin ok. Itse henkilökohtaisesti en kuitenkaan voisi jatkaa intiimisuhdetta jos mies olisi myös miesten kanssa. Siitä tyo aiempi yÖk.

^ Se on sinun ongelmasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äääääääää:
Ei tarvitse mennä suihkuun jos on bi, se on täysin ok. Itse henkilökohtaisesti en kuitenkaan voisi jatkaa intiimisuhdetta jos mies olisi myös miesten kanssa. Siitä tyo aiempi yÖk.

Entä jos umpihetero on puuhastellut jonkun henkilökohtaisen ällökkeesi kanssa, joskus, kauan sitten? Kestäisitkö sen?

Parisuhdehan tarkoittaa sitä, että suhteessa on pari. Eli jos siihen sitoutuu, ei harhaile naisten, eikä miesten perässä. Jolloin kaikki muu on turhaa spekulaatiota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja äääääääää:
Ei tarvitse mennä suihkuun jos on bi, se on täysin ok. Itse henkilökohtaisesti en kuitenkaan voisi jatkaa intiimisuhdetta jos mies olisi myös miesten kanssa. Siitä tyo aiempi yÖk.

Entä jos umpihetero on puuhastellut jonkun henkilökohtaisen ällökkeesi kanssa, joskus, kauan sitten? Kestäisitkö sen?

Parisuhdehan tarkoittaa sitä, että suhteessa on pari. Eli jos siihen sitoutuu, ei harhaile naisten, eikä miesten perässä. Jolloin kaikki muu on turhaa spekulaatiota.

 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä