Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No ei se mun mielestä kyllä ihan noin mee..
Ja alkuperäinen kysymyshän oli että kenen mies tämän hyväksyy ja kellä on ns. avoin suhde. Niitä avoimia suhteita on ihan heteropareillakin.
Ja täytyy vielä mainita että mä en tätä mahdollisuuttani käyttäny ollenkaan.
Niin mutta voiko avoin suhde käsittää vain toisen sukupuolen kanssa sekstaamisen?
Avoimessa suhteessa ei ole mitään pahaa, mutta mä en ymmärrä miksi se avoin suhde käsittää vain sen oman sukupuolen kanssa sekstaamisen.
Siinä tavallaan väheksytään sitä naistenvälistä suhdetta. Ihan kun siitä ei vois olla mitään uhkaa parisuhteelle.
No kyllä se voi. Eikä siinä välttämättä mitään väheksytä, ei ainakaan meillä. Toki joku mies voi niin tehdä. Mä sillon aikoinaan kerroin miehelle että en vois kuitenkaan kuvitella itteeni oikeeseen parisuhteeseen naisen kans. Ja silloin hän sanoi että mä oon vapaa olemaan naisen kans jos haluan. Ilman minkäänlaista väheksymistä. Kyllähän tässä osansa teki just se että se toinen nainen ei ois ollu uhka parisuhteelle. Mutta mitään tekemistä väheksymisellä ei ollu tän asian kans.
Ja täytyy kertoo sekin että mies niinsanotusti käänsi kelkkansa kun mä sanoi sille kerran että kun tässä on elämää eletty eteenpäin niin se parisuhde naisen kanssa ei ole enää ollenkaan mahdoton ajatus. Mua ei tuo haitannut ollenkaan että mies kelkkansa käänsi, mä en ollu naisen kans meidän yhdessäoloaikana koska mä en pysty keskittyy ku yhteen ihmiseen kerrallaan.
Kinkkinen ja monimutkainen aihe