V
"vieras"
Vieras
joillakin on tuo saivartelun tarpeeton taito..![]()
Sori, nauratti niin tuo "liikkeelle paneva voima" etten voinut hillitä itseäni.
Yksi jäi muuten listasta pois: mies patistaa vaimonsa lenkille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joillakin on tuo saivartelun tarpeeton taito..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22981334:Yhdessä me tätä komppaniaa pyöritetään. Eli ei mies ole perheen pää.
Pyydän kiinnittämään huomion tähän lauseeseen:
"Tietysti, jos mies rakastaa vaimoaan, hän ottaa toki vaimonsa tahdon huomioon, eli ei ole kysymys mistään diktatuurista vaan oikeudenmukaisesta johtamisesta."
Kyllä vaimolla on vapaus valita jäädäkö kotiin vai lähteäkö työelämään. Mies ottaa huomioon vaimon tahdon näissäkin asioissa. Mutta jos vaimo tahtoo jäädä kotiin, on mies valmis vaimonsa elättämään. Eihän siinä mitään ihmeellistä pitäisi olla?
Nimenomaan, jos vaimo tahtoo jäädä kotiin, on mies valmis vaimonsa elättämään. Ei sen todellakaan pitäisi mennä kumminkaan päin niin että toinen vain sanelee että koska minä haluan, sinä uhraudut. Liian vaikeaa?
Taloudellisesti ehkä mutta kyllä mä olen perheenpää täällä kotona.
Joitakin pätkiä kopsattuna vapaasatama.net sivustolta. Jospa nämä edes hiukan valaisevat perheen pään roolia:
Miehen tehtävänä on huolehtia ja olla vastuussa perheestään sekä rakastaa vaimoaan.
Miehen tulee rakastaa vaimoaan pyrkimällä aina vaimon ja perheen parhaaseen, jopa oman etunsa kustannuksella.
Tietysti, jos mies rakastaa vaimoaan, hän ottaa toki vaimonsa tahdon huomioon, eli ei ole kysymys mistään diktatuurista vaan oikeudenmukaisesta johtamisesta. Eli on väärin, jos mies tekee niin kuin tykkää välittämättä pätkääkään vaimonsa tahdosta.
On se. Tässä tapauksessa jonkin verran persoonakysymyskin. Itse saattaisin selvitä kyllä tasa-arvoisemmastakin virityksestä.
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Eihän se teitä eriarvoisiksi tee, vaikka mies perheen päänä onkin.![]()