P
Puupiän Pekka
Vieras
Joo meilläkin nainen on ihastunut organisointiin hän voi katsella tuntikausia kun muut rehkii ja suu käy taukoamatta. Onkin ollut tämän johdosta vaikea saada talkooporukkaa hommiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Puupiän Pekka;22978219:Joo meilläkin nainen on ihastunut organisointiin hän voi katsella tuntikausia kun muut rehkii ja suu käy taukoamatta. Onkin ollut tämän johdosta vaikea saada talkooporukkaa hommiin.
Mitä mahtaa tarkoittaa "perheen pää"?
Joitakin pätkiä kopsattuna vapaasatama.net sivustolta. Jospa nämä edes hiukan valaisevat perheen pään roolia:
Miehen tehtävänä on huolehtia ja olla vastuussa perheestään sekä rakastaa vaimoaan.
Miehen tulee rakastaa vaimoaan pyrkimällä aina vaimon ja perheen parhaaseen, jopa oman etunsa kustannuksella.
Tietysti, jos mies rakastaa vaimoaan, hän ottaa toki vaimonsa tahdon huomioon, eli ei ole kysymys mistään diktatuurista vaan oikeudenmukaisesta johtamisesta. Eli on väärin, jos mies tekee niin kuin tykkää välittämättä pätkääkään vaimonsa tahdosta.
Mulla on eukon kans semmonen työnjako että hän päättää pikkuasiat ja minä isot.
Toistaiseksi näitä isoja asioita ei ole ilmennyt. Niitä odotellessa |O
joillakin on tuo saivartelun tarpeeton taito..![]()
Just. Että miehen pitäisi yksin olla se joka uhrautuu perheen puolesta jne.? Onko tämä joku uskonnollinen sivusto kenties?Juuri tämä klassinen asetelma tulee mieleen: nainen jää kotiin hoitamaan lapsia ja mies tekee 14h/pv 6pv/vk koska perheen puolesta pitää uhrautua.. Surullista.
Just. Että miehen pitäisi yksin olla se joka uhrautuu perheen puolesta jne.? Onko tämä joku uskonnollinen sivusto kenties?Juuri tämä klassinen asetelma tulee mieleen: nainen jää kotiin hoitamaan lapsia ja mies tekee 14h/pv 6pv/vk koska perheen puolesta pitää uhrautua.. Surullista.
Alkuperäinen kirjoittaja Puupiän Pekka;22978428:Ennenvanhaan tosiaan mies lähti metsälle ja henkensä uhalla puolusti naistaan villieläimiä ja ihmisiä vastaan, ehkäpä olisi aika jo tulla tähän päivään joidenkin. Miesten elinikä oli keskimäärin siinä 30 v tasolla, voi niitä aikoja tosiaan![]()
Aijaa, no tässä tapauksessa on se perheen pää..
(mä oon kyllä aatellu sitä aina ammatinvalinta kysymyksenä enkä uhrautumisena..)
Luulisi muutenkin että tänä feminismin kulta-aikana tuollainen "mies uhrautuu perheen puolesta koska on perheen pää" olisi vähintäänkin naista halventavaa eikä siis koskaan hyväksyttävää :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Puupiän Pekka;22978519:Jokainen sopikoot minkälainen malli itselle sopii, eipä kiinnosta muiden elämä niin paljoa, jos se tuntuu hyvältä niin antaa palaa vaan minun puolesta. Riittää sitä tekemistä omassakin elämässä senverran paljon, että ei ole aikaa huolehtia toisten elämästä. Taidan tästä lähteä kohta metsälle eli kauppaan hakemaan evästä, toivotaan että en törmää villi-ihmisiin tai villieläimiin![]()