Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hih"
[QUOTE="vieras";24253888]no reilusti enemmän, luojalle kiitos![/QUOTE]

Sama ajatus tuli ensimmäisenä mieleen...
Kyllä se tavara tuli tarkastettua ennen jatkon suunnittelemista, ja kyllä, olen dumpannut hyvän komean miehen liian pienen vehkeen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: syysusva05
------------
Mistä te sen pituuden niin tarkkaan tiedätte? Oletteko mitanneet? Vai teillä on vaan muuten hyvä silmä mittailuille. Mä en osaa arvioida pituutta yhtään... Enkä kehtaa lähteä mittaamaan millään mittanauhalla :)
 
"joku"
Mistä te sen pituuden niin tarkkaan tiedätte? Oletteko mitanneet? Vai teillä on vaan muuten hyvä silmä mittailuille. Mä en osaa arvioida pituutta yhtään... Enkä kehtaa lähteä mittaamaan millään mittanauhalla :)
Mä oon mitannut mun mieheltä joskus vuosia sitten (teininä tietty :D ) ihan vaan mielenkiinnosta. 22 cm sain silloin, mutta nykyään tuskin yltää ihan tohon...
 
mepäs
[QUOTE="myö";24254129]me on mittailtu yhdessä :) 23cm[/QUOTE]

on kans mittailtu yhdessä :heart: ja tulos on 24cm :heart: lisäx meillä on siis tosi tosi harvinainen sukunimi :heart:
 
tiukkapilluinen
[QUOTE="Hih";24253964]Sama ajatus tuli ensimmäisenä mieleen...
Kyllä se tavara tuli tarkastettua ennen jatkon suunnittelemista, ja kyllä, olen dumpannut hyvän komean miehen liian pienen vehkeen takia.[/QUOTE]


Eli sulla on väljä tavara, kun täytyy olla niin iso, että täyttyy. Toki saahan sitä kokoa olla, mutta kaikki muu merkitsee enmmän.
 
ljdo
[QUOTE="vieras";24254182]juu, juu, uskotaan, uskotaan :LOL:[/QUOTE]

hä? miks ei, mun mielestä ihan normi pituus noilla molemmilla. Omalla ukolla suht saman pitunen, enkä oo ikinä ajatellut että olisi mitenkään "erikoisen" suuri, vaan ihan normi. Ennemmin mää ihmettelen, että onko oikeesti suomalaisten miesten vehkeen keskipituus reilu 13cm! :O
 
"vieras"
hä? miks ei, mun mielestä ihan normi pituus noilla molemmilla. Omalla ukolla suht saman pitunen, enkä oo ikinä ajatellut että olisi mitenkään "erikoisen" suuri, vaan ihan normi. Ennemmin mää ihmettelen, että onko oikeesti suomalaisten miesten vehkeen keskipituus reilu 13cm! :O
Juu, juu, kaikillahan yli 20 senttinen lahkeesta löytyy, kun Euroopan pisin keskiarvo on Ranskassa ja sielläkin keskimitta on noin 16 senttiä.

Mut hei, tää on netti. Kaikki on kauniita, kuukausipalkka 5000 euroa, bemari pihassa ja vaatteiden alla c-kuppi tai yli 20 cm. :LOL:
 
toinen tiukkapillu
en oo kuullutkaan että kellään olis noin isoa??? yli 20 senttiä!!!! huhhuh eihän se mahtuis läheskään mun sisään!!! omalla kullalla reilu 17 cm, mitattu viivottimella. ja tuntuu ku se ois tehty ja suunniteltu just mun pilluun!! :D on kyllä kieltämättä toi 13,5 cm aikas pieni mut toisaalta toi yli 20 cm jo aivan liian iso.. mulla varmaan paikat repeis :D

makunsa kullakin :)
 
ljdo
[QUOTE="vieras";24254437]Juu, juu, kaikillahan yli 20 senttinen lahkeesta löytyy, kun Euroopan pisin keskiarvo on Ranskassa ja sielläkin keskimitta on noin 16 senttiä.

Mut hei, tää on netti. Kaikki on kauniita, kuukausipalkka 5000 euroa, bemari pihassa ja vaatteiden alla c-kuppi tai yli 20 cm. :LOL:[/QUOTE]

no mut mie oon tosissani. :( oon oikeesti luullu et toi on "normi" pituinen tuo ukon vehje. Eli saampi siis olla tyytyväinen. kaksplussa taas valaisee minua! :)
 

Yhteistyössä