Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ljdo
[QUOTE="vieras";24254525]Onko mittaus suoritettu oikein, ei alta, ei sivulta vaan ylhäältä?

nm. kuva ois kiva[/QUOTE]

varmaan sivulta mitattiin, ei pysty muistaan. :D ja kuvat mun aviomiehen vehkeistä voipi jäähä sun mielekuvituksen varaan. :)
 
"vieras"
[QUOTE="joku";24254125]Mä oon mitannut mun mieheltä joskus vuosia sitten (teininä tietty :D ) ihan vaan mielenkiinnosta. 22 cm sain silloin, mutta nykyään tuskin yltää ihan tohon...[/QUOTE]

[QUOTE="myö";24254129]me on mittailtu yhdessä :) 23cm[/QUOTE]

Pyllynreiästä astiko te nuo mitat otatte? Suomalaisen miehen peniksen keskipituus on hieman yli tuon 13,5 cm. 22 senttinen penis on yhdellä miehellä kymmenestätuhannesta ja 23 senttinen penis yhdellä miehellä sadastatuhannesta.

Eli mikä olisi todennäköisyys, että kadulla tulisi vastaan kaksi miestä, ja toisella niistä olisi 22 senttinen penis ja toisella miehellä olisi 23 senttinen penis.

1/10000 * 1/100000 = 1/1000000000 eli yhden suhde MILJARDIIN.

Todennäköisyys voittaa lotossa 7 oikeinkin on lähes 100 kertaa todennäköisempää.

Mitä voimme siis noista jutuista päätellä?

PROVO.

:)
 
"..."
Mun miehellä on muistaakseni 19cm :) ONNEKS! Oon ollu sängyssä monen miehen kanssa (noin 25kpl) ja ainoastaan kahdella on ollut edes siedettävän kokoinen penis. Muut ihan katkarapuja.
 
"vieras"
[QUOTE="...";24254666]Mun miehellä on muistaakseni 19cm :) ONNEKS! Oon ollu sängyssä monen miehen kanssa (noin 25kpl) ja ainoastaan kahdella on ollut edes siedettävän kokoinen penis. Muut ihan katkarapuja.[/QUOTE]
Olisko siinä sitten päässyt käymään niin, että järvi on soutaessa kulunut. Tai järvi on ollutkin jo alunperin sisämaameri.
 
"..."
ja paksuus tosiaan pituutt tärkeämpi. Mun miehellä on oikeesti tosi paksu ;) Kerran hässin miehen kanssa jolla oli varmaan 25cm vehje,mutta ehkä nakin paksuinen. Ei tuntunut missään!!
 
"..."
[QUOTE="vieras";24254701]Olisko siinä sitten päässyt käymään niin, että järvi on soutaessa kulunut. Tai järvi on ollutkin jo alunperin sisämaameri.[/QUOTE]

No ei kyllä ole. Ihan oikeasti oon jo ennen itse aktia huomannut että niillä on tosi pienet,mutta oon sit aina koittanu jotain iloa niistäkin saada. Nämä siis yhden yön hoitoja suurin osa. Mä en tiedä oonko mä vetäny puoleeni siis kaikki minimunat!! Parilla on ollut oikeesti jopa alle 10cm..
 
ljdo
[QUOTE="...";24254709]ja paksuus tosiaan pituutt tärkeämpi. Mun miehellä on oikeesti tosi paksu ;) Kerran hässin miehen kanssa jolla oli varmaan 25cm vehje,mutta ehkä nakin paksuinen. Ei tuntunut missään!![/QUOTE]

*REPS! XDXDXD Buahahahah!! mielikuva 25cm nakin paksusesta madosta!!!!
Joo mut siis, juu paksuus tärkeempi, eihän naisen sisään mahdukaan kun reilu 10cm.
 
"vieras"
[QUOTE="...";24254709]ja paksuus tosiaan pituutt tärkeämpi. Mun miehellä on oikeesti tosi paksu ;) Kerran hässin miehen kanssa jolla oli varmaan 25cm vehje,mutta ehkä nakin paksuinen. Ei tuntunut missään!![/QUOTE]

25 senttisiä vehkeitä ei ole Suomessa kuin korkeintaan yksi tai kaksi.

Tilastojen mukaan 25 senttinen penis on yhdellä miehellä MILJOONASTA.

Ruvetaanpas siis laskemaan: Suomessa asukkaita vajaat 5,4 miljoonaa. Heistä hieman yli puolet on naisia. Miehiä on siis alle 2,7 miljoonaa. Mutta pitää huomioida, että tuosta 2,7 miljoonasta on osa lapsia. Sitten voi jakaa tuon jäljelle jääneiden lukumäärän miljoonalla, joten siitä saa sitten vastauksen, kuinka monta 25 cm peniksen omistavaa miestä Suomessa voi korkeintaan olla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24254755]25 senttisiä vehkeitä ei ole Suomessa kuin korkeintaan yksi tai kaksi.[/QUOTE]
Taitavat molemmat olla myös melkoisia panomiehiä, kun palstallakin on useampi päässyt heidän kyytiin. :LOL:
 
"aaaaa"
Me ollaan joskus jopa mitattu 8) 8)

ja tadaa, 18 cm!

juuri sopiva mulle, tarpeeksi paksu ja ei liian iso tai pieni. tosin joissakin asennoissa ei voi olla, kun tuntuu että tökkii liian syvälle.
 
Heee
[QUOTE="vieras";24254816]Taitavat molemmat olla myös melkoisia panomiehiä, kun palstallakin on useampi päässyt heidän kyytiin. :LOL:[/QUOTE]

No kai sitä ny täytyy mahdollisimman monelle esitellä, jos kerran sellainen harvinaisuus housuissa heiluu...:D
 
"Vaimo"
Mun miehellä on tasan 15cm ja se on just sopiva mulle. Mulle seksi on niiiiin paljon muutakin kuin pelkkä akti, että en nauttis siitä yhtään sen enempää vaikka miehellä olis 20cm leka... Kokeiltu on isompiakin, mutta mun kokemuksen mukaan isompimunaiset miehet luulee, että nainen saa jo pelkästään siitä, että saa katsoa isoa pippeliä...:/ Mä tarvitsen kyllä vähän muutakin...:) Mä ainakin allekirjoitan sen kliseen, että seksi on parasta silloin kun rakastaa toista, pippelin koolla ei oo niin merkitystä, kunhan ei nyt mikään ihan onneton 5cm prinssinnakki oo...;)
 
[QUOTE="vieras";24254608]On se jännä, kun keskimitta on 135 mm, niin kenenkään miehellä ei ole alle keskimitan. Täällähän luodaan ihan uusia lakeja matematiikkaan. =)[/QUOTE]

Ehkä ne joiden miehellä on alle tuon, jättää vastaamatta.
 

Yhteistyössä