Palstamammat taitavat olla isorintaisia ja pieniäl... =)Mä olen satavarma, että yhdenkään palstamamman miehellä ei ole keskiarvoa pienempää vehjettä. Samaten jokaisen mies on keskimääräistä parempi autokuski.
Osa on mennyt mulkun kanssa naimisiin, muut ihmisen.Mistä te sen pituuden niin tarkkaan tiedätte? Oletteko mitanneet? Vai teillä on vaan muuten hyvä silmä mittailuille. Mä en osaa arvioida pituutta yhtään... Enkä kehtaa lähteä mittaamaan millään mittanauhalla
Mä oon mitannut mun mieheltä joskus vuosia sitten (teininä tietty ) ihan vaan mielenkiinnosta. 22 cm sain silloin, mutta nykyään tuskin yltää ihan tohon...Mistä te sen pituuden niin tarkkaan tiedätte? Oletteko mitanneet? Vai teillä on vaan muuten hyvä silmä mittailuille. Mä en osaa arvioida pituutta yhtään... Enkä kehtaa lähteä mittaamaan millään mittanauhalla
me on mittailtu yhdessä 23cmMistä te sen pituuden niin tarkkaan tiedätte? Oletteko mitanneet? Vai teillä on vaan muuten hyvä silmä mittailuille. Mä en osaa arvioida pituutta yhtään... Enkä kehtaa lähteä mittaamaan millään mittanauhalla
Tosi ihkuu. :heart: =)Alkuperäinen kirjoittaja mepäs;24254176:on kans mittailtu yhdessä :heart: ja tulos on 24cm :heart: lisäx meillä on siis tosi tosi harvinainen sukunimi :heart:
tässä puhutaan pituudesta, ei paksuudesta.Eli sulla on väljä tavara, kun täytyy olla niin iso, että täyttyy. Toki saahan sitä kokoa olla, mutta kaikki muu merkitsee enmmän.
Juu, juu, kaikillahan yli 20 senttinen lahkeesta löytyy, kun Euroopan pisin keskiarvo on Ranskassa ja sielläkin keskimitta on noin 16 senttiä.hä? miks ei, mun mielestä ihan normi pituus noilla molemmilla. Omalla ukolla suht saman pitunen, enkä oo ikinä ajatellut että olisi mitenkään "erikoisen" suuri, vaan ihan normi. Ennemmin mää ihmettelen, että onko oikeesti suomalaisten miesten vehkeen keskipituus reilu 13cm! :O