Onko miehesi hyvännäköinen?

on se söpö joo vaaleat hiukset ja siniharmaat silmät ja söötti risuparta

minä olen hmmmm siinä rajalla en pidä itseäni kauniina ehkä säväyttävä tietyssä mielessä ;)
mutta kai mussa jotain on kun mies suostu naimisiinkin menemään kesällä :laugh:

Mun mielestä on! :P Ei se ole semmoinen yleisen miesihanteen mukainen muskelikarju, mut sellainen ihanan kaunis ja herkkä. Kapea mies. Ah. Vähän runollinen, niin kuin joku prinssi.

Mä en ehkä sanois että oon hyvännäköinen. Oon semmonen sievä ja söpö, aika luonnonlapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tummanvioletit silmät, parransänki ja vähän kirveellä veistetyn näköinen.

Violetit?!

Oma mieheni on hyvännäköinen, olisi kelvannut monille naisille. Tapasimme opiskelupaikassa, jossa monet naiset olivat mieheeni lääpällään. (nykyään tosin vatsa on vähän pyöristynyt, ei niin litteä kuin ennen, mutta ihan normaalipainoinen tuo silti on)

Itse olen tavallisen näköinen, mutta minulla hyvä tyyli ja sen takia saan itsestäni kauniin ja seksikkään näköisen.

Minusta me olemme molemmat aika tavallisen näköisiä, ei kauniita, mutta ei rumiakaan. Mutta mies on pysynyt kuosissa yli 20 yhteistä vuotta, mutta minulle on tullut kiloja...

Mies on mun mielestä komea, ja on sitä muutkin kehuneet :snotty:

Meikäläinen oli kaunis ja hoikka blondi kun tapasimme & menimme naimisiin, nykyään en oo blondi, en hoikka, enkä järin kauniskaan mielestäni :| . Tosin hiukset voi aina vaalentaa, painoa voi pudottaa, ja alkaa pitämään itsestään taas parempaa huolta, eli en ole epätoivoinen =)

Minusta on. Hänellä on ihanat vaaleansiniset silmät ja kauniit, valkoiset suorat hampaat sekä valloittava hymy :) Ja olen minäkin mielestäni ihan nätti, varsinkin nyt kun olen raskauden myötä saanut hiukan lihaa luitteni ympärille. Mulla on nätit jalat :D

On se. Paitsi sillon ku tukka on likanen ja parransänki pääsee liika pitkäksi...

Minäki oon joskus hyvännäköinen, riippuu vähä millä tuulella olen, ja miten olen itteäni laittanu. Enimmäkseen oon tavallisen tylsän näkönen, ei paha, mutta ei niin kauniskaan.

On, ja niin on monet muutkin sanoneet ja baarissa saa aina ihailijoita hihaan roikkumaan. Itse olen mielestäni ihan tavallinen (laitettuna ihan ok), nyt raskauden jälkeen hieman liikaa kiloja (jotka lähtee kesään mennessä) jotta tykkäisin itsestäni.

Mulla on söpö mies, mutta ei komea. Hyvännäköinen monen mielestä. Mä en kai sitten ole, koska monet naiset (työkaverit lähinnä) kuvittelee, että se vaihtas mut niihin. Onneksi ei oo vaihtanut ja varmaan nuo iskuyrityksiä tehneet häpeäisivät, jos tietäisivät, että on kertonut niistä mulle. No röyhkeimmät kyllä ei välitä vaikka olisin paikallakin, kun ovat niin tyrkkyjä.

Mun mies on tosi hyvännäkönen. Eikä pelkästään siksi, että rakastan häntä. Varmasti myös joku hänen näköisensä tuntematonkin säväyttäisi. Itse olen ilman rillejä ihan ok.

Yhteistyössä