Ostaisitko juhlamekon, jossa näytät miehesi mielestä tosi hyvältä, mutta omasta mielestäsi lihavalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Kyseessä sinivalkoinen mekko, jossa tulee kangasremmi kaulan ympärille ja siitä remmistä lähtee kolmion muotoisena etuosa, vartalonmyötäinen reiteen saakka josta vähän levenee alapäin, helma pohkeen kohdalla

Miehen mielestä olin tosi hyvännäköinen tuossa mekossa, mutta omasta mielestäni näytin läskiltä.

Muitakaan mekkoja ei oikein ole löytynyt, sinertävän haluaisin ja vain hetki aikaa löytää sopiva.

Voisitko käyttää mekkoa jossa et mielestäsi näytä hyvältä, mutta miehesi mielestä näytät??

[QUOTE="...";28725640]en[/QUOTE]

Mies sanoi, että laitat ehdottomasti tuon mekon, mutta miten ihmeessä voin laittaa jos en näytä siinä omasta mielestäni hyvältä :(

Liian vartalonmyötäinen, vaikkei kireä olekkaan

[QUOTE="...";28725667]Mä pukeudun just siihen, mikä itseä miellyttää. Todella harvoin kysyn edes miehen mielipidettä.[/QUOTE]

En mäkään kysynyt mielipidettä, mies kertoi sen ihan itse :D
Tai sit se sanoi niin vaan sen takia ettei tartte pyöriä enem:pää vaatekaupoissa :laugh: no ei vaisinkaan... :D

niin, toisaalta taas tuntuu siltä, että pitäs luottaa mieheen. Jos miehen mielestä näyttää hyvältä ni eiköhän sit kaikkien muidenkin mielestä... Mut ku se on oma mies joka noin sanoo ni.........

No ei se ihan noinkaan mene...siis että jos sun miehesi mielestä näytät hyvältä, niin näytät sitten muidenkin mielestä. Jos kerran et edes omasta mielestäsi näytä, niin miksi ihmeessä kaikkien muiden mielestä sitten näyttäisit hyvältä?

Joskin pitääkö sun miellyttää kaikkia muita?

Kuten jo sanoin, mä pukeudun siten, että näytän omasta mielestäni hyvältä. Silloin mun on hyvä olla. Ja se "hyvältä näyttäminen" yleensä siis vaatii nimenomaan sen, että itse viihtyy siinä vaatteessa/meikissä/kampauksessa, jotta kantaa itsensä sitten hieman ryhdikkäämmin, tai miten sen nyt sanoisi.

niin, toisaalta taas tuntuu siltä, että pitäs luottaa mieheen. Jos miehen mielestä näyttää hyvältä ni eiköhän sit kaikkien muidenkin mielestä... Mut ku se on oma mies joka noin sanoo ni.........

No mut mieti se niin et haluaako oma mieskään kulkea pitkin kyliä joku rumilus kainalossa. Ei halua, kyllä sen kauniin siihen haluaa :o)

En ostaisi. Vain sillä on merkitystä, pidänkö itse vaatteesta. Jos vaate ei ole just sellainen mistä tykkään, vaan jokin pienikin asia siinä häiritsee, se jää kauppaan. Ihan sama mitä muut, mukaanlukien mieheni, ovat mieltä.

[QUOTE="vieras";28725733]Olet kyllä tosi omituinen höröttäjä : /[/QUOTE]

Ei varmaan kannata avata mun aloituksia, se kirjoittajan nimi lukee edelleenkin ihan siinä otsikon alapuolella

Olen huomannut että alunperinkään kysyn miehen mielipidettä vain jos olen joka tapauksessa päättänyt etten pidä siitä mitä mulla on päällä. Jos taas mies jostain syystä spontaanisti antaisi mielipiteensä, ihmettelisin suuresti mitä ajaa sillä takaa (just esim. kiire pois kaupoilta).

En laita päälle mitään missä mulla ei ole hyvä olo. Fiilis saattaa vaihdella päivän mukaan, yhtenä päivänä lähes kaikessa on lihava tai epämukava olo, toisena taas melkein mikä vain näyttää omaan silmään hyvältä. Pointti on, että se epämukavuus, oma tukala olo, se näkyy ulospäin, ja silloin ei voi olla kovin kaunis.

Yhteistyössä