hyvännäköinen pomo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"johanna"

Vieras
Onko muilla ollut vastaava tilannetta, pomo hyvännäköinen, pitkä, tumma, pilkettä silmäkulmassa..ja lisäksi ihan mahtava persoona. Meen ihan sekaisin kun katsoo silmiin ja suunnilleen hengitys salpaantuu, pientä ihastusta siis ilmassa, mitään en aio asialle tehdä, koska olen parisuhteessa. Ihan "puun takaa" tämä ihastuminen tuli.

Sama täällä! :D Itse tässä juuri mietin, että miten ihmeessä pystyisin katsomaan pomoani suoraan silmiin kauemmin. Minä paljastan kohta oman ihastumiseni häneen kun menen ihan puihin jos katseemme kohtaavat. En siis pysty katsomaan pomoani silmiin kuin sekunnin murto-osan ja heti lähden vaeltelemaan katseeni kansssa jonnekin, mikä mielestäni on tosi oudon näköistä.

[QUOTE="jeps";28931705]Sama täällä! :D Itse tässä juuri mietin, että miten ihmeessä pystyisin katsomaan pomoani suoraan silmiin kauemmin. Minä paljastan kohta oman ihastumiseni häneen kun menen ihan puihin jos katseemme kohtaavat. En siis pysty katsomaan pomoani silmiin kuin sekunnin murto-osan ja heti lähden vaeltelemaan katseeni kansssa jonnekin, mikä mielestäni on tosi oudon näköistä.[/QUOTE] jotku miehet vaan on niin hyvännäkösiä, ja hyvä itsetunto minkä huomaa olemuksesta
..joo tee siinä sitten töitä..

[QUOTE="jeps";28931705]Sama täällä! Itse tässä juuri mietin, että miten ihmeessä pystyisin katsomaan pomoani suoraan silmiin kauemmin. Minä paljastan kohta oman ihastumiseni häneen kun menen ihan puihin jos katseemme kohtaavat. En siis pysty katsomaan pomoani silmiin kuin sekunnin murto-osan ja heti lähden vaeltelemaan katseeni kansssa jonnekin, mikä mielestäni on tosi oudon näköistä.
jotku miehet vaan on niin hyvännäkösiä, ja hyvä itsetunto minkä huomaa olemuksesta
[/QUOTE]
Helppoa olla hyvä itsetunto kun on koko elämänsä kehuttu ulkonäköä ja saanut naisia helposti ja muutenkin ihmiset kohtelee paremmin arjessa.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
jotku miehet vaan on niin hyvännäkösiä, ja hyvä itsetunto minkä huomaa olemuksesta
Helppoa olla hyvä itsetunto kun on koko elämänsä kehuttu ulkonäköä ja saanut naisia helposti ja muutenkin ihmiset kohtelee paremmin arjessa.
[/QUOTE]
juuri tästä syystä ulkonäön kehuminen tepsii naisiin

kehu kauniin naisen älyä ja älykkään naisen kauneutta...