Mies on hyvännäköinen mun mielestä ja kuulema muutaman muunkin mielestä! Lähes mustat hiukset, ruskeat silmät ja pitkä ja hoikka! (on suomalainen) Itse oon levinnyt läskipaska!
Mielestäni on :heart: Nuorempana oli aika hot. Nyt vähän jo ukottunut, mutta silti hyvännäkönen. Itse olen jo aika rupsahtanut. Jokunen vuosi sitten olisin sanonut, että pidän itseäni kauniina, mutta en enää.
Mies on aivan jumalattoman hyvännäköinen, ainakin mun mielestä. Pitkä, tumma ja sopiva kropaltaan, ei luikku eikä liian patti. Tummanvioletit silmät, parransänki ja vähän kirveellä veistetyn näköinen.
Minä olen miehen mielestä kaunis ja ihana. Omasta mielestä ihan tavallinen, vähän kurvikas vihreäsilmäinen narttu.
On mun mies hyvännäköinen, ehkä liiankin, tuntuu ainakin välillä siltä, ei se oo sillai komea, siitä vois ennemmin sanoa kaunis, joku sanoikin ettet sä kai pahastu jos sanon et sun mies on mun milestä nätti Kyllä mäkin olen toisinaan mielestäni ihan hyvännäköinen, mä olen ehkä parhaimmillani just heränneen näköisenä, mitä ihmiset yleensä aattelee et kauheeta ku mä oon ihan just heränneen näkönen
on se silloin kun se on siistiytynyt duunarinkuteista, vaikka yrittäjä onkin. Mutta on sillä ihanat silmät ja kuoppa leuassa (seksikäs). Mä kait olen joidenkin mittapuiden mukaan kauniimpi osapuoli, olen siis melko kaunis, mutta erittäin jalat maassa oleva ihminen.
Mun ukko on semmoinen rölli-peikko,perinteisen kitaristin näköinen.renttuliini ja itse en koe enää olevani mikään kukkanen,asialle pitäisi tehdä jotain.. tässäpä hyvä uuden vuoden lupaus/vaatimus
On hyvännäköinen, se näyttää ihan TSH:n Legolakselta , ja sillon ihan luonnostaan elffikorva joka näyttää olevan periytyvä ominaisuus, nimittäin pojallakin on :heart:
Olen suht tyytyväinen itseeni ja mieheeni vielä paljon, paljon enemmän tyytyväinen. Siksi vauvakin on onnekas kun peri isänsä ulkonäkögeenejä selkeästi enemmän kuin minun "ok ulkonäkö" geenejä :heart: .
Mun mies menee kyllä enemmän sen söpön puolelle, söpö ei hänen mielestään kuulemma oo mitenkään imarteleva kommentti, kun pitäis olla komea. Mut se on mun oma söpö
mun siitossonnini on oikein valioyksilö... itse taas olin kaunis nauta ennen, nyt ehkä hieman jo käytetyn näköinen... miks miehet säilyy hyvin ja paraneekin vanhetessaan, mutta naiset eivät... :kieh: