Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samaa mieltä!Täällä on valitettavan paljon kremliläisiä
Hyvä jos Lispetti lähti pois
Ei taatusti ole lähtenyt. Palaa entistä ehompana ja vielä varmempana asiastaan. Vetää vähäsen Puopolo-savua vesipiipusta ja päälle pikkasen Putkos-votkaa ja vielä vähän Maliselta vielä talousoppia ja taas mennään...
Vankien teloittaminen on sotarikos.
Tottakai fanittamaan hyökkäävät vihollissotilaat itsenäisessä maassa ovat ilman ihmisarvoa ja ne pitää listiä viimeiseen mieheen elleivät poistu vapaaehtoisestiMillä tavoin ne sotilaat on vähempiarvoisia?
Fanittamasi!Tottakai fanittamasi hyökkäävät vihollissotilaat itsenäisessä maassa ovat ilman ihmisarvoa ja ne pitää listiä viimeiseen mieheen elleivät poistu vapaaehtoisesti
Ei vaan kuoharin paikka!!Kurjaa, jos on lähtenyt
Ei se mitään työtä ole vaan pakko.En ole sanonut, että olisivat. Mutta tekevät työtänsä ja työn vaarat on tiedostettava.
Muutamahan on nyt haastanut armeijan oikeuteen, koska heidät on määrätty pakosta erikoisoperaatioon, mutta lain mukaan siitä pitäisi voida kieltäytyä. Sodasta ei voi kieltäytyä, mutta siitähän ei ollutkaan kyse.Ei se mitään työtä ole vaan pakko.
Lähes 1/2 hänen elämästään on ollut täällä eli älä yritä vääntää tapahtunutta muuksiEi ole jättänyt. Joillakin on elämä....
Mutta suomalaista sotilasta velvoittaa Geneven sopimus.Venäjä ei ole ratifioinut Geneven sopimusta joten vangiksi jääneet rysät eivät nauti Geneven sopimuksen suojaa.
Mutta suomalaista sotilasta velvoittaa Geneven sopimus.
puolustaa venakoitaLipsetti lähti sotimaan
Minua ei ole haitannut ja harmittanut Lispetin jutut tällä palstalla. Echon jutuista aikoinaan närkästyin, mutta sitten opin tuntemaan hänet paremmin lukemalla hänen vanhoja kirjoituksia. Parhaiten sopu tällä palstalla säilyy, kun ei kommentoi ollenkaan ärsyttäviin viesteihin.Mutta palvoo ainakin massamurhaajaa eikä millään usko raakuuksiin joihin hänen faninsa on syyllistyneet
Korjasin taas kirjoitusvirheitäni. Töitä eikä täitä ym. Vanha kannettava tietokoneeni pätkii rivejä.Minua ei ole haitannut ja harmittanut Lispetin jutut tällä palstalla. Echon jutuista aikoinaan närkästyin, mutta sitten opin tuntemaan hänet paremmin lukemalla hänen vanhoja kirjoituksia. Parhaiten sopu tällä palstalla säilyy, kun ei kommentoi ollenkaan ärsyttäviin viesteihin.
Heräsin aamulla ihmeellisiin uniin. Ennen sängystä nousua muistelin mitä ohjelmia katsoin illalla netistä.
Ylen 20:30 uutisissa näytettiin Ukrainan raakuuksia. Noin sata ihmistä oli elänyt 24 päivää kellarissa. Iäkäs mies
oli nukkunut seisaallaan, ja muutama ruumis oli väen joukossa. Kodit tuhottiin raunioiksi. Onneksi sentään suurin osa väestä selvisi raakuuksista vapautukseen asti. Sitten katsoin yle.fi sivulta tuoreet kommentit Ranskan vaaleista. Aion seurata jatkossa vaalikeskustelua.
Kuten jo aiemmin olen monta kertaa todennut, olen entinen annalainen, ja palsta on ainut missä olen
kirjoitellut. Seuraan maailman menoa ja käyn aina äänestämässä.
Olin matkalla, kun Ukrainan sota alkoi. En halua elää hektisesti uutisten orjana ja laskea muiden mukana kuinka monta päivää sotaa on jo käyty. Maailmassa käydään muuallakin jatkuvasti sotia.
Eiko olisi parasta pitää tämä palsta sen alkuperäisessä tarkoituksessaan?
Olen isoäiti ja haluan pohtia arkisia asioita. Viikko sitten näytettiin Ylen Perjantai-ohjelmassa dokumentti
iäkkäistä ihmisistä digituessa. Olen huomannut, että tällä palstalla kartetaan 50+ keskustelunaiheita.
Naiskäsitys on monella kirjiottajalla onnettomasti hakusessa. Oion joskus typeriä asenteita ja sitten huomaan, että ei olisi kannattanut. Netissä on niiin sekalaista porukkaa. Uskonnoista ei myöskään kannata keskusella netissä. Henkilökohtaisista asioista kannattaa avautua asiantuntijoiden ja läheisten kanssa.
Netissä porukkaa tulee ja menee. Kun tulin tälle palstalle vuoden 2020 loppupuolella,palstalla vaikutti mielenkintoinen nimimerkki Forever Mulan. Kävin joskus Forever-kuntosalilla. Nimimerkin naisella oli mukavat jutut. Hän ilmeisesti sai töitä ja jätti tämän palstan.
Miksikö olen ahkera kirjoittaja? Kaipa johtuu siitä, että aikoinaan kirjoitin työssäni tekstiä monella kielellä.
Tekstiini jää paljon kirjoitusvirheitä. Eläkeläisenä vosin hyvin lopettaa palstoilla jaarittelun. Aikaani jäisi silloin mukavampiin puuhiin. Harkitsen ranskan kurssin jatkoa syksyllä. Meillä on pieni ryhmä ja sen jatko on epävarma. En viitsi osallistua pelkän ryhmäkoon säilyttämisen takia.
Suosittelen katsomaan Yle Areenalta de Gaulle-sarjan. Sain katsottua eilen koko sarjan. Olen samantyylinen isoäiti kuin De Gaulle isoisänä. Luonto ja eläimet ovat minulle ja lapsenlapselleni kaikki kaikessa.
Alepa-täti nimimerkki ei tosiaan ole minun keksimä. Lukijani sen minulle antoivat. Alepassa on korttelitoiveena yksi hyvä kahvimerkki. Ostan sen kun saan juotua lapseni antamat kahvit loppuun. Eniten asioin Prismassa ja Citymarketissa.
Hyvöä alkavaa viikkoa!
Höpö höpöLähes 1/2 hänen elämästään on ollut täällä eli älä yritä vääntää tapahtunutta muuksi
hän varmasti otti nokkiinsa siitä kun hänen mielipuolinen asenteensa itänaapuriin tekoihin tuomittiin jyrkästi
Saanko rehellisen vastauksen? Eikö sinulla koskaan nousseet kulmakarvat kun luit hänen juttujaan Venäjästä ja Ukrainasta?Kurjaa, jos on lähtenyt
Saanko rehellisen vastauksen? Eikö sinulla koskaan nousseet kulmakarvat kun luit hänen juttujaan Venäjästä ja Ukrainasta?