Onko kukaan vaihtanut autokoulua/opettajaa kun ei vaan ole saanut korttia? Tai oletteko kuulleet tällaisista tapauksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja insinööri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai siksi että opettaja olisi niin huono?

Ei sitä korttia sen helpommin saa vaikka ope olisi eri, inssi siitä kortista päättää eikä opettaja. Se tietysti että jos kokee ettei opettaja osaa opettaa, mutta yleensä ne viat löytyvät sieltä ratin ja penkin välistä jos ei inssi mene läpi. Pyydä lisätunteja.

2 inssiä oman open kanssa, sitten 2 "vieraan" kanssa. 4. kerta toden sanoi, kaverilla sama se tosin pääsi 5. inssillä. Tosin molemmat ollaan kyllä todella hyviä kuskeja, ei mitään töppäilyjä ole ollut 16 vuoteen ja ajetaan päivittän. Hermot vaan prakas kaiketi.. ollaan muuten samana päivänä syntyneitäkin!

Terkkuja vaan jos kaveri lukee. Mut siis, joo niiden pitäisi ihan siellä koulussakin päätellä, että pitäiskö vaihtaa opea..

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
2 inssiä oman open kanssa, sitten 2 "vieraan" kanssa. 4. kerta toden sanoi, kaverilla sama se tosin pääsi 5. inssillä. Tosin molemmat ollaan kyllä todella hyviä kuskeja, ei mitään töppäilyjä ole ollut 16 vuoteen ja ajetaan päivittän. Hermot vaan prakas kaiketi.. ollaan muuten samana päivänä syntyneitäkin!

Terkkuja vaan jos kaveri lukee. Mut siis, joo niiden pitäisi ihan siellä koulussakin päätellä, että pitäiskö vaihtaa opea..
Muuten kiva, mutta ei kai kukaan aja "inssiä open kanssa" vaan inssin inssin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
Niin siis opettaja opettaa, mutta mulla oli ope myös insseissä mukana! Se on täysin ok.

Ja hiljaa takapenkillä istuvan ope A:n kanssa et voinut saada korttia yrityksistä huolimatta, mutta vaihtamalla ope B:hen sait kortin?

Eikö olisi tullut halvemmaksi pyytää ope A:ta odottamaan katsastusaseman kahvilassa, ja napata kortti kerralla?

totta kai myös lisätunteja otettiin toisen inssin jälkeen tämän uuden kanssa.. Ja sanoinhan vittu jo, että mun hermoista oli kyse! Ei niinkään opettajista! Mutta heidän sisäinen toimintamalli oli tuo.

Kaveri vaihtoi koulua ja opettajaa neljännen inssin jälkeen, kun ei ollut vieläkään päässyt läpi. Otti lisätunnit toisen open kanssa ja kortti irtosi saman tien ja sai vielä kehuja inssiltä hienosti menneestä ajosta. Tämä on vaan toisen käden tietoa, mutta kaverini mukaan ensimmäinen opettaja oli ensinnäkin epämiellyttävä persoona (puhui liikaa, aggressiivinen opetustyyli) jolla oli epäsiisti habitus. Autokin oli kuulemma aina sotkuinen ja täynnä opettajan omia kamoja, koirankarvaa ym. jolle kaverini on allerginen... tunnit oli niin epämiellyttäviä että kaverini ajamisesta ei meinannut tulla mitään.

siis mun ja kaverin eka ope oli meitä 3v vanhempi eikä kovin kokenut tässä työssään.. mutta silti sanon, että hermoissa oli vika. Koska inssitkin aina kehui, mutta aina tein jotain tosi törppöä aina vikalla 5 minalla..

Yhteistyössä