"yks"
Kaikki 3 ilman puudutusta. Jos nyt olisin raskaana niin seuraavakin ilman. Tietysti se on henk.kohtaista. Mulla on suuri kipukynnys.
Totta, se on tosi yksilöllistä. Mä kyllä olisin ottanut vaikka kaikki maailman kemikaalit jos niitä olisi ehditty antaa. Ilokaasua tungettiin naamaan, kun kaikki oli jo käytännössä ohi - sitä ei kysytty haluanko vai en. Jotenkuten pysyin kai sen avulla tajuissani... Mutta mitään kivun tuntemusta synnytyshetkeltä en muista, kun on tarpeeksi sekaisin ei kai vaan tajua...Kivun tunne on niin yksilöllistä. Minä en pitänyt synnytystä mitenkään poikkeuksellisen kivuliaana eikä missään nimessä niin kipeä käynyt että olisi edes lähelläkään ollut taju mennä. Sain pari buranaa mutta muuta kemikaaleja en suostunut itseeni ottamaan.
No voin kyllä sen verran lohduttaa, että mun kolmesta synnytyksestä tämä mainittu jätti mukavimman muiston Sitä edellinen, myös erittäin nopea johon kuitenkin sain epiduraalin, teki aika hurjaa jälkeä tullessaan. Lapsi tuli kiireellä, ja minä vielä ponnistin kaikin voimin kun epiduraali vei osittain tunnon.Moraalinvartija, samma häär Se on aika karsea tunne kun myöhemmin tajuaa, että ei ollu täs maailmas eikä muista mitään. Mutta moni on kommentoinut synnytyksen kestoa, että "pääsit helpolla". Niin vissiin sitten. Luulen, että jokin kammo jäi...
Et sitten varmaan anna puuduttaa myöskään hammaslääkärillä? Kun se kemikaali on niin kamala...Kivun tunne on niin yksilöllistä. Minä en pitänyt synnytystä mitenkään poikkeuksellisen kivuliaana eikä missään nimessä niin kipeä käynyt että olisi edes lähelläkään ollut taju mennä. Sain pari buranaa mutta muuta kemikaaleja en suostunut itseeni ottamaan.