Onko kukaan ostanut facebookissa niitä "kolikoita" mitä voi peleissä käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Esim frontiervillessä ne voi muuttaa hevosenkengiksi.
Onkohan turvallista maksaa visalla? Mieli tekisi noita ostaa kun en saa muuten mitään noissa peleissä aikaiseksi kun ei ole lähelläkään niitä naapurimääriä mitä pitäis olla että saa tehtäviä tehdyksi. :(

Pelaan kyllä niitä pelejä mutta onko oikeesti mitään järkeä ostaa rahalla johonkin virtuaalipeliin lisää jotakin? Jos kerran on ylimääräistä rahaa lahjoita ne vaikka seuraavassa nälkäpäivä keräyksessä ;)

mä olen joskus niitä kännykällä ostellu, se meni ainakin ihan ok. Visasta en tiiä kun ei mulla sitä ole mut kai se turvallista on. Etippä sellasella hakusanalla facebookissa kun frontierville neighbors, tai jotain tonnepäin niin sitä kautta löytyy paljon ihmisiä jotka kaipaa lisää naapureita. Sun pitää vaan ottaa tuntemattomia ihmisiä sun kamulistalle. Mulla niitä on paljon just sen takia että saa naapureita peleissä, ja ihan asiallisia on kaikki olleet. =)

Mulla on vaan kamulistalla sellaisia ketkä todella tunnen, enkä tuntemattomia halua pelkän pelin takia. Siksi siis meinasinkin ostaa noita credittejä.
Tota kännykkää en edes tajunnutkaan, mutta se taitaa olla aika lailla kalliimpi.

Yhteistyössä