Onko kukaan koskaan postittanut mattoa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Maton koko olisi 160x230cm ja huutopaketin max.koko saa olla 120cm, eli ei varmaan saa postittaa tuon kokoista?
Paljonkohan maksaisi postin kautta? Onko kenelläkään kokemusta?
 
Kannattais ehkä laittaa ennemmin Matkahuollon kautta. Ainakin oman kokemuksen mukaan painavat paketit menevät sitä kautta halvemmalla. Itse olen laittanut joskus mm. auton kromivanteet, ei tullut mieleenkään laittaa postin kautta. Punnitse matto ja katso netistä hinnat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:
Niin ja paketin saat pienemmäksi, kun taitat rullan kahtia ja pakkaat siististi vaikka jätesäkkiin.

Tätä itsekin ajattelin, mutta en tiedä sopiiko ostajalle. Täytyy kysyä matkahuollosta, Postin hinta oli 25?!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Matkahuollossa myös jotain 25e jos on yli 150cm lpitkä tötsä.

Ai se maksaa sielläkin noin paljon. :( Voi kettu!
Ei näköjään huutiksen kautta kannatta mattoja myydä, kun kaatuu noihin postareihin. Ellei ostaja suostu maton taitteluun.
 
miten otan selville paljonko se maksaa se lähettäminen,siis soitanko matkahuoltoon,ja kuvailen tuotteen vai?
ja huutiksessa siis maksaako se ostaja sitten huudetun hinnan ja lisäksi postikulut vielä?
maksaako lähettäjä,kun vie tuotteen matkahuoltoon, vai miten se menee?
 

Yhteistyössä