K
kahvikirahvi
Vieras
Mä asun myös kaksiossa, onneks on lapsi ja mieskin käy täällä välillä hengittelemässä. Ja hyvä että käykin, muuten olisin varmaan jo räjähtänyt liiasta hengitysilmasta. Hyi hitto miten shokeeraavaa tajuta millasessa hengenvaarassa sitä onkaan ollut omassa kodissaan :|