Yksin asuminen kaksiossa, APUJA???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miete
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä asun myös kaksiossa, onneks on lapsi ja mieskin käy täällä välillä hengittelemässä. Ja hyvä että käykin, muuten olisin varmaan jo räjähtänyt liiasta hengitysilmasta. Hyi hitto miten shokeeraavaa tajuta millasessa hengenvaarassa sitä onkaan ollut omassa kodissaan :|
 
Mulla oli muinoin 49 neliöinen kaksio jossa asuin yksin. Sain asumistukee ja sossu makso loput. Koska vuokra oli sopivan suuruinen (kts. kaupunkisi toimeentulotuen enimmäisasumismenot) niin ei haitannut vaikka neliöitä oli liikaa.
 

Yhteistyössä