Vuokra-asuminen ja lattia pilalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei poistu koknaan, taikasienestä jää myös jäljet. Minulla sattui täänään niin, että lattiasta hinkkasin mustia viivoja taikasienellä, mustat viivta lähtivät kyllä ,mutta nyt vähän kauempaa kun kattoo, niin lattiassa on vaaleita länttiä hankaamis kohdisssa, eli ojasta allikkoon meni. Nyt kattelen sit apua siihen, millä sais ne hankaamis jäljet pois.
Ei niitä saa koska ne vaaleat jäljet ovat kulumajälkiä. Taikasienihän perustuu hiomiseen. Se on vähän sama asia kuin hiekkapaperi, mutta vain paljon hienommalla hiomapinnalla. Toki voi yrittää jollain vahalla tai kiillotusaineella saada lattian tasaisemmaksi ja kulumajäljet piiloon, mutta kokonaan pois niitä on vaikea saada.

Tyypilliset vuokralaiset, aina tuhoamassa toisten omaisuutta :mad:
Normaalia kulumista. Itse olen asunut nykyisessä kämpässäni 12 vuotta. Tätä ei ollut remontoitu silloinkaan kun tähän muutin. Nyt on muovimatto puhki ja yhdessä kohdassa on ikilikaa ja tapetissa on myös ikilikaa ja kulumaa jne. Jos olisi oma, niin olisin jo muuttovaiheessa laittanut lattian ja varmasti olisin tässä asumisen aikana fiksannut seinät, mutta kun ei ole oma. Vuokraisännän on ihan turha urputtaa asumisen jäljistä kun tästä aikanaan pois muutan koska on joka kuukausi vuosien ajan saanut vuokransa ajallaan. Se nyt vaan menee sillä tavalla, että asuntoja pitää aina silloin tällöin remontoida.

Yhteistyössä