P
piippi
Vieras
Eli meillä rattaista jäänyt lattiaan kamalat jäljet kumirenkaista ja eihän me olla tajuttu että ne ei lähde pois ollenkaan. Kysyttiin tästä isännöitsijältä ja hän haluaisi laskuttaa meiltä 250 e koska laittaisi laminaatin lattiaan sitten kun muutetaan pois (ei kyllä ole vielä ajankohtaista). Ensin oli kyllä sitä mieltä että jos löytyy samanlaista mattoa niin vaihtavat tuolle 1x1 metrin alueelle vaan sen maton, mutta nyt onkin sitä laminaattia laittamassa
Onko ihan oikein? Olisiko meillä oikeus pyytää vaan että korvataan tuon muovimaton hinta eikä mitään laminaattia? Ja jotenkin tuntuu että tähän ei olisi oikeasti sitä laminaattia edes laittamassa.. :/