Onko kukaan ostanut ellokselta ryijymattoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Haluaisin meille olkkariin ison maton mut ku ne on niin kalliita joka paikas ja harvassa edes myydään isompia kun 170x230..Tai sit ne maksaa teetettynä hunajaa. Elloksella olis yks matto mikä näytti ihan kivalta ja hintakaan ei päätä huimannu 179e siis 2x3m matto..Ja saisin siitä viel -50% niin olis kyl halpa mut tietääkö joku jos tuo matto ei ole sopiva ja palautan sen niin voiko sen alennuksen käyttää uudestaan? Niin ja onko kellääm kokemusta noista elloksen matoista? tarkoitan polypropeeni mattoa en mitään puuvillaryijymattoa..Täs linkki mm yhteen mattoon http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35392&productId=225528&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
Onkohan toi ihan halvan näköinen..

Oon ostanu. Tosin ei ollu tuo matto. Oli tosi harva, maton pohja paistoi lankojen läpi ja lisäksi oli tosi pölyinen ja nuhjuisen oloinen heti paketista otettua. Lähetin takasin...
Kuvassa näytti hienolta ja tuuhealta.

Toivottavasti en nyt saa banaania kun pääsin nyt kirjautumaan... meinasin tilata tuollaisen luumuna, olisikohan tarpeeksi tumma, ettei näkyisi, jos onkin vähän harva. Ei kai se auta kuin kokeilla!

Mua kiinnostaisi itseasiassa myös, että onko hyviä ja pölyäävätkö? Olen katsellut nyt VM-carpetin tuollaisia mattoja, jotka eivät kerää pölyä ja ne ovat paljon kalliimpia. Tulee vaan mieleen, että olisko nuo halvemmat kovin paljon huonompia :whistle:

Mä olen niin pettynyt elloksen tuotteisiin, että aion sijoittaa vm-carpetin tessa-mattoon. Yksi elloksen matto tuossa lojuu harvalankaisena ja nuhjuisena. Ei enää ikinä sieltä!

elloksen sivuilla oli paljon kehuttu tuota samaa mattoa, pienemmässä koossa..
Tuo polypropeeni on laadukasta mutta ootte varmaanki tilannut puuvillaisen ryijymaton mikä tietty kerää pölyä ja on muutenki huono..

No ei meillä ainakaan tuo matto mitenkään lyttyyn ole mennyt. Meillä on toinen samantapainen ostettu mattoliikkeestä, ja se on paljon huonompi laadultaan kun tuo elloksen matto.

Alkuperäinen kirjoittaja Dana:
Aikansa tepsuttelette siinä päällä ni on lytyssä. Meille kämppään ei tule noita halppis mattoja. Kyllä sisustukseen panostetaan.
mut mites ku on tällanen sisustaja ku minä et matot vaihtuu joka toinen kk niin ei mul kyl oo varaa ostaa aina mitää 1000e mattoja..kuitenki vähän eri ku joku 50-100e matosta:)

Yhteistyössä