K
Kultahammas
Vieras
Mulla on kolme lasta, 11, 9 ja 6 vuotiaat. Ovat sellainen "kolmen kopla", erittäin läheiset välit on heillä. Erosin heidän iskästä reilu pari vuotta sitten, ja hyvin ollaan onneksi lasten asiat saatu hoidettua kimpassa.
Vuosi sitten kuvioihin tuli uusi mies. Aluksi varsinkin vanhin lapseni ei hyväksynyt häntä, mutta tilanne onneksi paranee koko ajan. Nyt on sitten vauva tulossa, mutta en ole uskaltanut kertoa uutista vielä lapsilleni. Huolettaa kuinka he reagoivat.
Kuinka te muut vastaavassa tilanteessa olette selvinneet? Hyväksyvätkö isot sisarukset tämän uuden joukkoonsa, vaikka isä onkin eri? Kuinka voisin tukea sisarussuhteen kehittymistä? Ikäerokin on vanhimman ja tämän vauvan välillä jo aika suuri, sekin vähän murehduttaa..
Olisin kiitollinen vastauksista!
Vuosi sitten kuvioihin tuli uusi mies. Aluksi varsinkin vanhin lapseni ei hyväksynyt häntä, mutta tilanne onneksi paranee koko ajan. Nyt on sitten vauva tulossa, mutta en ole uskaltanut kertoa uutista vielä lapsilleni. Huolettaa kuinka he reagoivat.
Kuinka te muut vastaavassa tilanteessa olette selvinneet? Hyväksyvätkö isot sisarukset tämän uuden joukkoonsa, vaikka isä onkin eri? Kuinka voisin tukea sisarussuhteen kehittymistä? Ikäerokin on vanhimman ja tämän vauvan välillä jo aika suuri, sekin vähän murehduttaa..
Olisin kiitollinen vastauksista!