V vierailija Vieras 28.12.2024 #1 Tämä maksaa vuokra-asumista enemmän mutta veden, sähkön ja lämmityksen kanssa ei jouduta miettimään. Tämä siitä huolimatta että meillä on sähköauto ja kylmiö.
Tämä maksaa vuokra-asumista enemmän mutta veden, sähkön ja lämmityksen kanssa ei jouduta miettimään. Tämä siitä huolimatta että meillä on sähköauto ja kylmiö.