Onko kilttimies ainoa joka ei tuskaile omakotitaloasumisen kustannuksista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä maksaa vuokra-asumista enemmän mutta veden, sähkön ja lämmityksen kanssa ei jouduta miettimään. Tämä siitä huolimatta että meillä on sähköauto ja kylmiö.
 

Yhteistyössä