V
"vieras"
Vieras
Jonkin aikaa sitten täällä kyselin, että mahtaiskohan kela myöntää meille asumistukea, kun asumme kaksin asunnossa joka on 103m2, neliö. Meillä siis ei lapsia vielä ole ja miehen kanssa asustellaan. Kyseessä siis paritalon puolikas. Jossa vuokra 820e, sis. veden ja sähkön + öljylämmityksen.
Täällä ihmiset veikkaili ettei saada mitään, toiset sanoivat että ehkä muutaman kympin.
Tänään pamahti yllättäen tilille takautuvat tuet. Meille myönnettiin asumistukea 330e/kk.
Täällä ihmiset veikkaili ettei saada mitään, toiset sanoivat että ehkä muutaman kympin.
Tänään pamahti yllättäen tilille takautuvat tuet. Meille myönnettiin asumistukea 330e/kk.