Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja kiekko:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.
voi karma, mikä kommentti))
Niitähän on vaikka mitä värivaihtoehtoja ja bamse vaatteet ovat iloisen värisiä juuri lapsille kauniita.
minä taas en ymmärrä äitejä, jotka pukevat poikia jo pienenä tummiin vaateisiin, surun väriin.
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:mä en tykkää oikein mistään printeistä. ei bamsea, puhia, muumia...
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Iltagallup:Luin tuota toista ketjua ja tuli mieleen, että kun nuo Bamset on niin suosittuja ja menevät kuumille kiville (kuulemma) niin mitä mieltä muut: pidättekö vai ettekö pidä? Minusta ne ovat kamalia jälestään.
Mitä toista ketjua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ihaniahan ne on,olen ite jemmannut niitä muutaman ku kirpparilta löytynyt tosi hyväkuntosina vaikka ei meillä ole lastakaan.Mielummin Bamsea ja Nalle Puhia ku Hello Kittyä se se vasta kamala on.
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Sis onko tuo merkki suosittu? Mulla joku -90luvun alkupuolella hankittu bamsepaita.
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja kiekko:Alkuperäinen kirjoittaja Jep:En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.
voi karma, mikä kommentti))
Niitähän on vaikka mitä värivaihtoehtoja ja bamse vaatteet ovat iloisen värisiä juuri lapsille kauniita.
minä taas en ymmärrä äitejä, jotka pukevat poikia jo pienenä tummiin vaateisiin, surun väriin.
Kyllä meillä on pojalla paljon kirkkaita ja iloisen värisiä vaatteita, keltaista, punaista, turkoosia ja oranssia, vaikken Bamsesta tykkääkään. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Sis onko tuo merkki suosittu? Mulla joku -90luvun alkupuolella hankittu bamsepaita.
Näin olen ymmärtänyt tältä palstalta ja huutiksesta. Että menevät kuin kuumille kiville uusina ja käytettyinä. Itsellä ei ole myynnissä, kun en ole niitä ostanutkaan.
Sullahan olis melkein sitten jo retro-Bamse. Kymppi lisähintaa.