Onko ketään muita, jotka eivät pidä Bamse-vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iltagallup
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiekko:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.

voi karma, mikä kommentti :)))

Niitähän on vaikka mitä värivaihtoehtoja ja bamse vaatteet ovat iloisen värisiä juuri lapsille kauniita.

minä taas en ymmärrä äitejä, jotka pukevat poikia jo pienenä tummiin vaateisiin, surun väriin.

Kyllä meillä on pojalla paljon kirkkaita ja iloisen värisiä vaatteita, keltaista, punaista, turkoosia ja oranssia, vaikken Bamsesta tykkääkään. =)

Neutraali mielipide. Vaatteita. En menisi varta vasten ostamaan, mutta kun saatujen vaatteiden joukossa on ollut myös kyseisiä vaatteita, niin pidän kyllä pojan päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
mä en tykkää oikein mistään printeistä. ei bamsea, puhia, muumia...

Sama vika. Kaikki printit on ehdoton nono. Yhtään muumivaatetta esimerkiksi ei ole eikä tule. Yksi puh-vaate on, mutta siinä on rinnassa applikoitu tosi pieni karhu. Ja se on söpö.

Mielenkiintoinen vastakkainasettelu täällä taas. Jos et tykkää kirkasvärisistä Bamse-vaatteista, pidät sitten ilman muuta lapsellasi synkän värisiä pääkallovaatteita. Yeah right.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Iltagallup:
Luin tuota toista ketjua ja tuli mieleen, että kun nuo Bamset on niin suosittuja ja menevät kuumille kiville (kuulemma) niin mitä mieltä muut: pidättekö vai ettekö pidä? Minusta ne ovat kamalia jälestään.

Mitä toista ketjua?

Tuota mistä kivoja vaatteita 2-vuotiaalle.

tykkäsin ennen, kun tyttö oli pieni, nyt "isompana" ne vaatteet ei tunnu jotenkin omilta lapsen päällä. muumeja toi neiti pitäis päällä vaikka kuin jos niitä ostaisi, ei ole vielä näkynyt.

kaikki prinsessa jutut on tällä hetkellä meidän vajaa kolme veellä in :D saa olla aika kekseliäs että saa isosta talvihaalarista sepitettyä prinsessa haalarin :D

no ihaniahan ne on,olen ite jemmannut niitä muutaman ku kirpparilta löytynyt tosi hyväkuntosina vaikka ei meillä ole lastakaan.Mielummin Bamsea ja Nalle Puhia ku Hello Kittyä se se vasta kamala on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ihaniahan ne on,olen ite jemmannut niitä muutaman ku kirpparilta löytynyt tosi hyväkuntosina vaikka ei meillä ole lastakaan.Mielummin Bamsea ja Nalle Puhia ku Hello Kittyä se se vasta kamala on.

Okei eli siis ihmiset, jotka pitävät Bamsesta, eivät välttämättä pidä Hello Kittystä. Tässä oppii ihan uusia asioita ihmisten vaatemausta ; )

En ihan hirveen paljon pidä niistä itse, mut lahjaksi on tullut joitain ja kyllä niitä on käytetty jonkin verran. Ja yhden oon ostanut itse Lindexin jostain alerekistä päiväkotikäyttöön. Et ei herätä mitään suurta inhoa kuitenkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Sis onko tuo merkki suosittu? Mulla joku -90luvun alkupuolella hankittu bamsepaita.

Näin olen ymmärtänyt tältä palstalta ja huutiksesta. Että menevät kuin kuumille kiville uusina ja käytettyinä. Itsellä ei ole myynnissä, kun en ole niitä ostanutkaan.

Sullahan olis melkein sitten jo retro-Bamse. Kymppi lisähintaa.

minä en muita lapsillani käyttäisikään. varsinkin pojalle on juuri ihania Bamse-vaatteet. ihan toista kuin pääkallo-örkkikamaluudet joita ei onneksi ole vielä tarvinnut pojan päälle laittaa. Minä tykkää kovasti!

Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja kiekko:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.

voi karma, mikä kommentti :)))

Niitähän on vaikka mitä värivaihtoehtoja ja bamse vaatteet ovat iloisen värisiä juuri lapsille kauniita.

minä taas en ymmärrä äitejä, jotka pukevat poikia jo pienenä tummiin vaateisiin, surun väriin.

Kyllä meillä on pojalla paljon kirkkaita ja iloisen värisiä vaatteita, keltaista, punaista, turkoosia ja oranssia, vaikken Bamsesta tykkääkään. =)

Harvemmin minäkään olen nähnyt oikeasti iloisen värisiä bamseja kaupassa piipahtaessani. Ne ovat olleet jotain perussinistä ja läväisty nallen kuva rinnuksiin. Tai kuitenkin vähän ilottomia. Mutta bongarit varmaan ostavat ne kivat pois roikkumasta.

Meille ostetaan vaan iloisenvärisiä vaatteita. Tummansininen ei kuulu niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:
Sis onko tuo merkki suosittu? Mulla joku -90luvun alkupuolella hankittu bamsepaita.

Näin olen ymmärtänyt tältä palstalta ja huutiksesta. Että menevät kuin kuumille kiville uusina ja käytettyinä. Itsellä ei ole myynnissä, kun en ole niitä ostanutkaan.

Sullahan olis melkein sitten jo retro-Bamse. Kymppi lisähintaa.

Wau! Eli rekkaan itseni huutikseen ja alan tekeen kauppaa tuosta paidasta :D

On meillä muutamia bamse-vaatteita ja oha ne ihania! Pienestä pitäen oon lukenu niit lehtii ja kattonu ohjelmii (muutama kasetti ja levykin pitäny ostaa omille muksuille )

Tosin, minulle se on kyllä edelleenkin Maailman Vahvin Nalle :attn:

Yhteistyössä