Älä sä jumalaa äläkä itseäsi siitä syytä, jos lapsesi ei osaa hyvästä evästyksestä huolimatta elää "oikein".
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:Tuossa tilanteessa mä hakisin tyttäreltä kaikki ostamani pois ja veisin tytön etelään.
Josko sen jälkeen osais laittaa asioita tärkeysjärjestykseen...
Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:no mä oon tänä vuonna 21 ja mulla on yks lapsi, en ole ollut töissä ja toinen tulossa. opiskelu kesken ammattikorkeassa, enkä oleta vanhempieni maksavan minulle mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Pyydänkö huonekalut samalla vaivalla?? =) vaatteet, astiat ja muu tilpehööri...
Voisi aika ankeaa olla :/
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Pyydänkö huonekalut samalla vaivalla?? =) vaatteet, astiat ja muu tilpehööri...
Voisi aika ankeaa olla :/
Äläs nyt. Laskette vaan miehen kanssa paljonko voitte lapsia avustaa vuosien mittaan. Minusta on tosi paljon jos pystytte kaikkia avustamaan huonekaluissa, vaatteissa. Johonkin on raja pantava kun lapsia kuitenkin on useampi. Jos se raja on ulkomaanmatkan maksamisessa, minusta se on aika korkealla. Lapsille voi sanoa asian ihan suoraan.
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:voi ei, kuulostaa kauhealta. toisaalta, sinulla olisi melkeinpä oikeus olla vihainen hänelle kiittämättömyydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:en ymmärrä miksi meidän pitäisi??
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:voi ei, kuulostaa kauhealta. toisaalta, sinulla olisi melkeinpä oikeus olla vihainen hänelle kiittämättömyydestä.
Olen ollut ihan mielettömän pahoillani kohta viikon asian vuoksi, luulin tyttäreni jo kasvaneen aikuiseksi, kun tosi hyvin on suhtautunut moneenkin asiaan, mutta taisin kuvitella turhia :/
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Joo onhan se väärin että kaikki joudutte melkein kustantamaan nuorelle parille, mutta onhan teillä sitä rahaa, niin olet ainakin täällä usein kehunut ja tietysti tyttäresi käyttää hyväksi kun on varmaan itse saman asina huomannut :/
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:kun tienaa ja osoittaa vielä osaavansa käyttää sitä niin sitten voidaan keskustella ihan mistä vaan, ..
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Tärkein pointti tässä on se, että ei ole tyttö vielä työllä rahaa tienannut, sitten kun tienaa ja osoittaa vielä osaavansa käyttää sitä niin sitten voidaan keskustella ihan mistä vaan, mutta ei ihan haluta alkaa automaateiksikaan :/ sellaiselle joka ei itse viitsi mitään tehdä.....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PrincessOfAcco:no mä oon tänä vuonna 21 ja mulla on yks lapsi, en ole ollut töissä ja toinen tulossa. opiskelu kesken ammattikorkeassa, enkä oleta vanhempieni maksavan minulle mitään
Vaikutat paljon kypsemmältä kuin meikälainen oli aikoinaan kaksikymppisenä.....
siis mitä nyt oon sun kommentteja lukenut![]()