Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap :Olenko siis ymmärtänyt oikein, että niiden suosio perustuu enemmänkin äitien nostalgiaan kuin siihen, että vaatteet olisivat oikeasti kauniita/kivoja/värikkäitä/ihania?
Itse en koskaan Maailman vahvimmasta nallesta oikein perustanut, joten siksikö en pidä näistä vaatteistakaan? Keittiöpsykologiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja ap :Olenko siis ymmärtänyt oikein, että niiden suosio perustuu enemmänkin äitien nostalgiaan kuin siihen, että vaatteet olisivat oikeasti kauniita/kivoja/värikkäitä/ihania?
Itse en koskaan Maailman vahvimmasta nallesta oikein perustanut, joten siksikö en pidä näistä vaatteistakaan? Keittiöpsykologiaa...
Minusta ko nalle oli lapsena ihan kiva. Mutta meillä yritetään välttää näitä "mainostuotteita", varsinkaan jos vaate itse ei ole erityisen näköinen (toki makuasia). Eli Autot-vaatteet tai Puuha-Petet jäävät kauppaan myös kahdesta syystä - rumia kuin synti ja elokuvien sivutuotteita.
Alkuperäinen kirjoittaja Lipton^:Mitäs tuommoselle punaselle, hyvänkuntoselle bamsepaidalle siis vois laittaa hintaa? Mulla alkoi euronkuvat heti vilistä silmissä.. Pitää vielä tarkistaa, että onko niitä enemmänki kaapissa. Itse en oo koskaan ostellu nuita