I
Iltagallup
Vieras
Luin tuota toista ketjua ja tuli mieleen, että kun nuo Bamset on niin suosittuja ja menevät kuumille kiville (kuulemma) niin mitä mieltä muut: pidättekö vai ettekö pidä? Minusta ne ovat kamalia jälestään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Iltagallup:Luin tuota toista ketjua ja tuli mieleen, että kun nuo Bamset on niin suosittuja ja menevät kuumille kiville (kuulemma) niin mitä mieltä muut: pidättekö vai ettekö pidä? Minusta ne ovat kamalia jälestään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkään ja myös nuo uudet Emil i Lönnebergat on Lindexillä tosi ihania!
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:En tykkää yhtään. Ruman värisiä ovat mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkään ja myös nuo uudet Emil i Lönnebergat on Lindexillä tosi ihania!
Mimmosia nää on?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tykkään ja myös nuo uudet Emil i Lönnebergat on Lindexillä tosi ihania!
Mimmosia nää on?
kamaliavaahteramäen eemeli niissä on. ihanan hirveitä minusta, yäkyäkyäk.ei yhtään söpösiä yäk.
:xmas: tulihan selväks ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Suurin osa ei miellytä mun silmää ollenkaan.
Muutaman kivan Bamse-vaatteen olen bongannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minä en tiedä millaisia ne ovat, nimi kuulostaa jo vähän pösilöltä :ashamed: