Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23019950:
Oletko sinä vajaa?

Nythän puhuttiin juuri siitä onko normaalin miehen käytöstä vonkua täällä naisilta mekkokuvia. Ja mielestäsi siis Kepsiksen käytös on epämiehekästä ja epänormaalia, kuten on minunkin mielestäni.

On siis ihan turha ruveta sönköttämään mitään kadulla katselusta kun siitä ei ole puhuttu puolta sanaa. Joskin mä ymmärrän että sulla on hätä kädessä kun joudut oman ukkosi ja itsesi potentiaalisen häpäisyn pakottamana MYÖNTÄMÄÄN ettei sun ukkos sentään täällä mekkokuvia vingu. Jolloin joudut olemaan SAMAA MIELTÄ MUN KANSSA että sellainen "mies" joka noin tekee on kuvottava ja surkea miehenkuvatus, ei mikään mies. :D

Mutta kai sultakin voi sentään odottaa ettet rupea hädissäsi mitä tahansa satuilemaan?
Ei kun sinä olet vajaa, älä jaksa purkaa keski-iän kriisiäsi täällä siihen täysin syyttömiin ihmisiin. Edelleen sinulla on vain julmetun iso halu mollata, haukkua ja halventaa muita ihmisiä, se tekee sinusta arvottoman ihmisen, sinun mielipiteesi eivät enää merkitse, niillä ei ole painoarvoa, ne VAIN ärsyttävät, se on niiden ainoa funktio koska olet omilla tyhmillä kärjistämisillä ja tuomioilla jne pelannut itsesi ulos uskottavuuden suhteen.

ja se miten tuollainen harhainen herjaaja oikeasti voi edes luulla että pitemmän päälle ihmiset jaksaa jutella sinun kanssa, on täysin minun mielikuvituksenkin ulottumattomissa.

jotain sinä pystyt saavuttamaan, provoilulla primitiivisen vittuuntumisreaktion, mutta mahtaa elämä olla aika yksinkertainen jos siitä saa kiksinsä. voisitko jo rekisteröityä niin saa pistettyä sinut ikuiseen estoon, sinä olet kulkeva ihmisroska täällä palstalla.
 
Leukistinen aksolotli
Hmm. Mä näytän yhdelle mun kaveri miehelle aina kaikenlaisia mekkokuvia, koska ompelen joskus. Kyllä sitä vaan kiinnostaa ja sitten saan vielä palautetta, että oliko kiva mekko vai ei. Kiva, kun joku jaksaa olla kiinnostunut.:) Ei se mun mielestä epämiehekästä ole ollenkaan. En mä muunlaisia miehiä kai tunnekaan, nimittäin kyllä mun omaakin miestä mekot kiinnostaa ja samaten isäkin kommentoi mekkojani.
 
"vieras"
Äiti 44v ainakin tykkää korttipeleistä, kun se vetelee esiin milloin natsi-, milloin homo-, milloin muslimikorttia tai milloin mitäkin. Sitten se tykkää HUUUTAAA. Navan allekin jutut heilahtaa alta aikayksikön.
 
Hmm. Mä näytän yhdelle mun kaveri miehelle aina kaikenlaisia mekkokuvia, koska ompelen joskus. Kyllä sitä vaan kiinnostaa ja sitten saan vielä palautetta, että oliko kiva mekko vai ei. Kiva, kun joku jaksaa olla kiinnostunut.:) Ei se mun mielestä epämiehekästä ole ollenkaan. En mä muunlaisia miehiä kai tunnekaan, nimittäin kyllä mun omaakin miestä mekot kiinnostaa ja samaten isäkin kommentoi mekkojani.
No sullaki on vissii sit neitimäisiä ja kieroutuneita miehiä ystävinä ku niitä kehtaa koltut kiinnostaa.. :D
 
Leukistinen aksolotli
No sullaki on vissii sit neitimäisiä ja kieroutuneita miehiä ystävinä ku niitä kehtaa koltut kiinnostaa.. :D
Kieroutunut se saattaa hyvinkin olla, mutta ei se mikään neiti tai homo ole. Mä luulen, että neitimäinen homomies paremminkin pyytäisi saada laittaa itsestään kuvia mekko päällä ja näin ei ole vielä tapahtunut. Eikä omakaan mies ole neiti, mutta jostain syystä sitä kiinnostaa mulla mekot ja se huomaa kyllä aina jos on jotain uutta.
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";23020107]Äiti 44v ainakin tykkää korttipeleistä, kun se vetelee esiin milloin natsi-, milloin homo-, milloin muslimikorttia tai milloin mitäkin. Sitten se tykkää HUUUTAAA. Navan allekin jutut heilahtaa alta aikayksikön.[/QUOTE]

miks sà sitten seuraat sen juttuja? te ette osaa olla provosoiotumatta, siinà on se jutun ydin.
 
"Mamma italiana"
Kieroutunut se saattaa hyvinkin olla, mutta ei se mikään neiti tai homo ole. Mä luulen, että neitimäinen homomies paremminkin pyytäisi saada laittaa itsestään kuvia mekko päällä ja näin ei ole vielä tapahtunut. Eikä omakaan mies ole neiti, mutta jostain syystä sitä kiinnostaa mulla mekot ja se huomaa kyllä aina jos on jotain uutta.
mistà voit tietàà onko joku homo vai ei? tàà ei ollut provosointia vaan ihan asiallinen kysymys.
 
Leukistinen aksolotli
Minusta olisi hyvin omituista, jos miespuolinen henkilö ei olisi kiinnostunut Heavyfreakin mekosta. Mä näytin sitä mun miehelle, sitä mekon kuvaa ja sekin oli sitä mieltä, että tulee tosi makee.:rolleyes: Eikö heteromies nimenomaan ole kiinnostunut mekoista ja naisista?
 
Kepsis
[QUOTE="Mamma italiana";23020126]miks sà sitten seuraat sen juttuja? te ette osaa olla provosoiotumatta, siinà on se jutun ydin.[/QUOTE]

sinäkin yrität esittää että palsta on sinulle yhdentekevä leikin laskun paikka, silti pyrit oikein loukkaamaan toisia ehdoin tahdoin, mahtaa olla kieroutuneet näkemykset sinulla "rennosta vapaa-ajan vietosta" älä jaksa sinne jalustalle vetää itseäsi, täällä on pääosin aikuisia ihmisiä jotka näkee sellaisen touhun läpi. vaikka meno yltyykin monasti aika lapselliseksi, mistähän se johtuisi? hmmm...
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23020134]mistà voit tietàà onko joku homo vai ei? tàà ei ollut provosointia vaan ihan asiallinen kysymys.[/QUOTE]

Eräs palstalainen on antanut tähän ohjeen: Homon tunnistaa pierun äänestä :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23020134]mistà voit tietàà onko joku homo vai ei? tàà ei ollut provosointia vaan ihan asiallinen kysymys.[/QUOTE]

Eräs palstalainen on antanut tähän ohjeen: Homon tunnistaa pierun äänestä :LOL:
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="Mamma italiana";23020134]mistà voit tietàà onko joku homo vai ei? tàà ei ollut provosointia vaan ihan asiallinen kysymys.[/QUOTE]

Varmaan kannattaa vaan luottaa siihen, mitä henkilö itse sanoo. Ainakin omasta miehestäni tiedän, koska hänen on hyvin vaivaton tarttua toimeen minun kanssani, eikä hän ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta miehiin seksuaalisesti.

Tuskin homoseksuaali jaksaisi hirveän kauaan esittää onnellista naisen kanssa.
 
Blue
[QUOTE="Mamma italiana";23020126]miks sà sitten seuraat sen juttuja? te ette osaa olla provosoiotumatta, siinà on se jutun ydin.[/QUOTE]

Tässä mun täytyy peesailla. Mä en kommentoi sille vaikka mua ärsyttääkin kympillä koska mä en jaksa tota sen jankkaamista ja koska se ei kunnioita ketään niin munkaan ei tarvitse vaivata päätäni sillä. Italian mammasta mä taas tykkään ja vaikka olen eri mieltä joissain asioissa niin tiedän että kun sen sanon niin hän kunnioittaa mielipidettäni ja osaa ajatella sitä kantiltani eikä lähde mauttomuuksiin ja jankkaamiseen.
 
Täällähän mielenkiintoisia asioita pohditaan heti, kun vähän selkänsä kääntää :D Henkilökohtaisesti en usko Kepsiksen ja äitii 44 v:n olevan sama henkilö, mutta sen sijaan uskon kummankin olevan miehiä. Äiti 44v vain ei mene läpi naisena :) Onneksi satuin tulemaan tänään paikalle, ilman tätä kommenttia ei palstakaan olisi pysynyt paikallaan.

Mamma Italiana: kuinkas lasagne? Teetkö itse pastalevyt vai käytätkö Ranaa? ;)
 
Minusta olisi hyvin omituista, jos miespuolinen henkilö ei olisi kiinnostunut Heavyfreakin mekosta. Mä näytin sitä mun miehelle, sitä mekon kuvaa ja sekin oli sitä mieltä, että tulee tosi makee.:rolleyes: Eikö heteromies nimenomaan ole kiinnostunut mekoista ja naisista?
Kiitokset miehelle kommentista :D

Samaa mäkin tässä oon mietiskelly, äkkiseltään vois luulla et normi heteromiestä kiinnostais naiset ja mekot mut mä oon vissii jossai vaihees käsittäny jotai väärin.. :xmas:
 
äiti 44 v
En.

Tota noi... jos mun mies palstailis täällä, ni enköhän mä sen kehtais myöntää :D Mut se nyt sattuu oleen kiinnostunu ihan muista jutuista, ku palstailusta ja mammojen kanssa rupattelusta, ja hyväksyn senkin :D:D Kuten ihan kivaa on Kepsiksenkin palstailu, monesti piristäny mun päivää :D

Ehkä noi sun rajottuneet mielipiteet on jotenkin ymmärrettäviä, jos tosiaan oot 44v... onhan meillä 20 vuotta ikäeroa, ni ei voi kai mennä ajatukset ihan yksiin aina... joskin onneks on olemassa toisenlaisiakin sun ikäluokkaa edustavia ihmisiä :D
On olemassa toisenlaisiakin juu. Ja Tarja Halonen on mua lienee sen 20v vanhempi ja sen mielestä on tosi kivaa että homppa- ja lesboparit osallistuvat näyttävästi Linnan Juhliin. Moni Halosta nuorempi taas pitää sitä mauttomana ja pervona.

Että oliskohan niin että ihmisen mielipiteet hyvin vähän riippuvaiset ihmisen iästä?
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23020126]miks sà sitten seuraat sen juttuja? te ette osaa olla provosoiotumatta, siinà on se jutun ydin.[/QUOTE]

Yleensä luen viesteistä vain viestit. Sitten kun törmään näihin natsikortteihin ja huutamiseen, vilkaisen nikkiä ja kas - äiti 44v se siinä.

Jos katson myös nikit, niin skippaan tuon viestit lukematta.
 
"Mamma italiana"
sinäkin yrität esittää että palsta on sinulle yhdentekevä leikin laskun paikka, silti pyrit oikein loukkaamaan toisia ehdoin tahdoin, mahtaa olla kieroutuneet näkemykset sinulla "rennosta vapaa-ajan vietosta" älä jaksa sinne jalustalle vetää itseäsi, täällä on pääosin aikuisia ihmisiä jotka näkee sellaisen touhun läpi. vaikka meno yltyykin monasti aika lapselliseksi, mistähän se johtuisi? hmmm...
voistko selittàà minulle mistà nyt kenkà puristaa? mà en ole seurannut keskustelujasi, mutta sà selvàstikin muistat jotain mun juttuja. olemmeko keskustelleet aikaisemminkin ja mistà aiheesta? lisàksi jos huvittaa (ei tàrkeàà), voisitko ystàvàllisesti kertoa ketà olen erityisesti loukannut. tai vaikkapa millaisa ihmisryhmià.
yleensà mun keskustelun aiheet ovat varsin kevyità ja usein ns. turhiksia. itsestàni en paljasta juuri mitààn. aika paha jos saan jonkun niillà loukkaantumaan.
 
"Mamma italiana"
Tässä mun täytyy peesailla. Mä en kommentoi sille vaikka mua ärsyttääkin kympillä koska mä en jaksa tota sen jankkaamista ja koska se ei kunnioita ketään niin munkaan ei tarvitse vaivata päätäni sillä. Italian mammasta mä taas tykkään ja vaikka olen eri mieltä joissain asioissa niin tiedän että kun sen sanon niin hän kunnioittaa mielipidettäni ja osaa ajatella sitä kantiltani eikä lähde mauttomuuksiin ja jankkaamiseen.
màkin tykkààn ihmisistà joiden kanssa voi olla ystàvàllisesti eri mieltà, tai samaa mieltà ;) tààllà on monestikin ollu semmosia keskustelijoita jotka osaavat perustella kantansa niin ettà lopulta sanon, niinhàn se oikeastaan on. kesksutelu ei ole peli jossa joku voittaa
 
äiti 44 v
Ei kun sinä olet vajaa, älä jaksa purkaa keski-iän kriisiäsi täällä siihen täysin syyttömiin ... tekee sinusta arvottoman ihmisen, sinun mielipiteesi eivät enää merkitse, niillä ei ole painoarvoa, ne VAIN ärsyttävät, se on niiden ainoa funktio ...

ja se miten tuollainen harhainen herjaaja oikeasti voi edes luulla että pitemmän päälle ihmiset jaksaa jutella sinun kanssa, on täysin minun mielikuvituksenkin ulottumattomissa.

... voisitko jo rekisteröityä niin saa pistettyä sinut ikuiseen estoon, sinä olet kulkeva ihmisroska täällä palstalla.
1) Kepsis, jos miehet olisivt yleensä kuten sinä olet, olisin jo ajanut itselleni sänkitukan ja ryhtynyt lesboksi. Toivottavasti ymmärrät tämän sanomani nyt kaikessa syvällisyydessään täysin oikein :D

2) Hyvinpä näyt jaksavan.

3) Etkö osaa muuten välttää ihmisiä joiden kanssa et osaa keskustella? Mites tuolla kadulla kun kaikki siellä kävelevät eivät ole mustia jotka voisit laittaa ikuiseen banniin?
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23020178:
On olemassa toisenlaisiakin juu. Ja Tarja Halonen on mua lienee sen 20v vanhempi ja sen mielestä on tosi kivaa että homppa- ja lesboparit osallistuvat näyttävästi Linnan Juhliin. Moni Halosta nuorempi taas pitää sitä mauttomana ja pervona.

Että oliskohan niin että ihmisen mielipiteet hyvin vähän riippuvaiset ihmisen iästä?
Hyvin vähän riippuvaiset kyllä, siinä olet oikeassa :) Mutta juuri sinun ikäluokkaa olevat ihmiset on valitettavan usein juuri noin mustavalkosia, homofobikoita ynnä muuta "mukavaa". Sitä taas en tiedä, mistä se johtuu...
 
"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;23020182:
No ihan oikeassa elämässä itselläni ainakin on sellainen homotutka, joka ei erehdy... :)
tunnetko paljon homoja?
mà olen elàmàni aikana tutustunut miehiin joita en olisi ikinà uskonut homoiksi. kaikilla ei ole sità neitimàistà puolta dominoivana ja jokaisessa miehessà (tai ainakin suuressa osassa) on myòs se homopuoli, ehkà piilevànà. ettekò ole ikinà lukeneet aiheesta? suurin osa myòs noiden shemalien asiakkaista on kai suht tavallisia perheenisià.
 
Sisäpiiri tietää
Hmm. Mä näytän yhdelle mun kaveri miehelle aina kaikenlaisia mekkokuvia, koska ompelen joskus. Kyllä sitä vaan kiinnostaa ja sitten saan vielä palautetta, että oliko kiva mekko vai ei. Kiva, kun joku jaksaa olla kiinnostunut.:) Ei se mun mielestä epämiehekästä ole ollenkaan. En mä muunlaisia miehiä kai tunnekaan, nimittäin kyllä mun omaakin miestä mekot kiinnostaa ja samaten isäkin kommentoi mekkojani.
Sä ootkin sellainen pilallehemmoteltu nirppanokkainen prinsessaneiti, joka kaipaa huomiota ja jos sitä ei saan niin sitten seurauksena on viikkojen itkupotkuraivoominen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä