Onko Kepsis ja äiti44 sama ihminen

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
äiti 44 v
[QUOTE="Mamma italiana";23019681]mihinen mies ei palstaile, hahaha[/QUOTE]

Peesi.

Joskin on täällä jokunen mieskin tällä palstalla jotka eivät koskaan vajoa edes hetkellisesti niin alas kuin missä Kepsis työkseen rypee...
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23019689:
No voi se mies olla kovassa puutteessakin mutta kykenemätön saamaan naista muutoin kuin virtuaalisesti.

Tai sitten mies on tuollainen "mies" kuin tuo Kepsis, etsii pulloa ja toisella kädellä ruinaa nähtäväkseen kuvia mekoista OMG

Siis jos minä suoraan sanon niin mies joka haluaa nähdä kuvan mekosta on ämmä :D

Mun oikea mieheni kyllä kerran osti minulle silkkisen hameen ja tunikan lahjaksi, mutta se on hiukan eri juttu kuin jos se riekkuisi täällä lauantai-iltana kyselemässä äipiltä onko ne jo naineet aviomiestensä kanssa ja onko niiden mekot jo valmiina :D
Ai mies joka haluaa nähä kuvan mekosta jonkun naisen päällä, on ämmä? :D:D Miksei mua kiinnosta sit yhtään Heavyfreakin mekko? :D Olenko mä sit kumminki mies?? :D:D
 
Kepsis
[QUOTE="Mamma italiana";23019715]ohos, taidat tuntee ne italiaset miehet sitten aika hyvin....
ps. aito mies ei puhu?[/QUOTE]

riippuu minkä mukaan määritellään. äiti 44 v ei ilmeisestikkään arvosta puhetta kun miehestä tulee kyse, moni muu taas tuntuu niin tekevän :)
 
Kepsis
Ai mies joka haluaa nähä kuvan mekosta jonkun naisen päällä, on ämmä? :D:D Miksei mua kiinnosta sit yhtään Heavyfreakin mekko? :D Olenko mä sit kumminki mies?? :D:D
tuo ämyli on lost cause niin sanotusti, jokainen joka käy useammin kuin kerran kuussa palstalla tietää mitä ajan ja energian hukkaa äippä 44:n kanssa on jutella, eipä siitä oikeasti fiksut ihmiset välitäkkään enään, siksi sen on pakko yrittää entistä sitkeämmän provoilun kautta saada ihmisiä puhumaan itselleen :p
 
Kepsis
[QUOTE="Mamma italiana";23019761]mà en suuremmin puolestani arvosta semmosta palstailua jossa pàivà toisensa jàlkeen alleviivataan omaa sukupuolta[/QUOTE]

enkä minä arvosta sellaista palstailua missä pitää toista arvostella heppoisin syin tai ilman syitä ollenkaan :) meitä on moneksi.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23019771:
Tosi on. Arvostan todellakin laatua yli määrän. Vaan enpä olekaan mikään keskivertoäippä tällä palstalla.
:LOL: no et todellakaan, keskiverto äippäkin olisi hyvin arvokasta seuraa keskustellessa, sinä et :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23019760:
Oikeinko sun tarvii noita multa kysellä?

Kaikin mokomin, jos sun makuun on "mies" joka haluaa nähdä äippäpalstalla mekon kuvan niin kivat sulle kun löysit itsellesi niin hurjan orin :D
hmm, mun mielestä on melko normaalia mieheltä haluta nähdä kuva naisen vartalosta, vaikkakin sitten tyköistuva hame päällä ;)

en ole kyllä koko ketjua lukenut että voi olla jotta mie oon aivan pihalla kaikesta :snotty:
 
äiti 44 v
tuo ämyli on lost cause niin sanotusti, jokainen joka käy useammin kuin kerran kuussa palstalla tietää mitä ajan ja energian hukkaa äippä 44:n kanssa on jutella, eipä siitä oikeasti fiksut ihmiset välitäkkään enään, siksi sen on pakko yrittää entistä sitkeämmän provoilun kautta saada ihmisiä puhumaan itselleen :p
No sinä olet kyllä kovin hanakasti keskusteluun kanssani hakeutunut, vaikka et sinäkään mun lempparijuttukaveri ole.
 
"Mamma italiana"
palsta vois olla mielenkiintoisempi paikka jos joka ketjussa kàyttàisimme aina eri nikkià. silloin keskityttàissin asiaan eikà nimimerkkeihin ja jonkinasteiseen chattailuun "tuttujen" kanssa. tuli vaan mieleen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä