Onko kenelläkään muulla käynyt niin että odottaa kahta eriaikaan syntyvää, siis näin että...

  • Viestiketjun aloittaja MitäIhmettä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kerta tää on näin ihmeellisen kuulosta niin oon kyllä oikeesti ruvennu miettimään sitä seiskaan soittamista!!! ei tekis ylimääräset eurot pahaa.
Ihan taatusti saat rahaa! Mistä vaan lehdestä! Todella harvinaista! Ja laitat tänne sitten ilmoituksen missä numerossa juttu on, että me kaikki saadaan lukea =)
 
But to answer the question, fraternal 'twins' can be conceived at different times. When one egg is already in gestation and a second egg is released during another cycle then it is possible to fertilize the second egg. This will most likely show in the ultrasound as the 2 fetuses will have differing developmental stages. This is called superfecundation and is very rare in humans.

http://wiki.answers.com/Q/Can_you_be_pregnant_with_twins_that_were_conceived_at_different_times
 
http://www.dailymail.co.uk/news/article-508025/The-babies-born-just-minute-apart-ARENT-twins.html

Onkohan tässä sillä pienemmällä mitään mahiksia selvitä, kun ikäero on noin suuri. :ashamed:

Tässä muuten yhdet kaksoset, jotka syntyneet kolme viikkoa välissä: http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Twins-but-born-three-weeks-apart-2467.htm
 
Alkuperäinen kirjoittaja kf:
Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja sharo:
Merkkailen kanssa :) B)
Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?
ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässä :LOL: paljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!
No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.
Jota maxi on aina mollaamassa, ihan kuin se omassa elämässä ei olis jotain vialla :whistle:
 
se sama joka kommentoi, ei muista nikkiään
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Olen käsittänyt että identtisillä kaksosilla tuo ravinnon saanti voi olla nuin. Mutta erimunaisilla kaksosilla on erilliset istukat ja sikiöpussit.
Oli miten oli kirjoitin tuon jutun niin kuin olen sen vanhemmiltani kuullut, enkä väittänytkään että näin 100% varmasti olisi.
Eivät ole identtisiä siskoni...
 
kf
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja kf:
Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja sharo:
Merkkailen kanssa :) B)
Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?
ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässä :LOL: paljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!
No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.
Jota maxi on aina mollaamassa, ihan kuin se omassa elämässä ei olis jotain vialla :whistle:
Joo... ja edelleen taitaa kantaa kaunaa, vaikkei ko. ex-mode ole täällä enää.. ainakaan sillä nikillä. Siitä lehtijutustahan on kans jo pari vuotta?!
 
Just
Kaksi kohtua ei ole ihme. Mutta se että nainen ovuloisi raskauden aikana on ihan bullshittiä eli ap kusettaa.

Eri aikaan syntyvät on ihan mahdollista, mutta silloin eroa on vain muutamia viikkoja, toinen munasolu on ehtinyt kypsyä ennen kuin ensimmäisen sikiön istukka on alkanut tuottaa raskaushormonia.
 

Yhteistyössä