Onko kenelläkään muulla käynyt niin että odottaa kahta eriaikaan syntyvää, siis näin että...

• Viestiketjun aloittaja MitäIhmettä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja töllössä:
Olikohan greyn anatomiassa joskus tollanen tapaus, en kyllä muista miten siinä kävi. Että ainakin jenkkisarjoissa mahdollista :D
Joo oli. Vauvoilla vielä eri isät :LOL:
Tuohan on ihan mahdollista, tiedän kaksospojat, nyt jo teini-ikäisiä, joilla on eri isät. Pohjoissuomessa.

ap
Mä lähden ylihuomenna erikoislääkärin vastaanotolle tampereelle jossa selvitetään tilannetta tarkemmin kun se lääkäri sanoi ettei oo tarpeeks pätevä tämmösiin poikkeaviin raskauksiin ja mä en muista mitä se puhui mun kohdusta mutta muistaisin varmaankin jos se olis sanonu että mulla on kaksi kohtua. tai sitten en muistaisi. soitin just miehelle että lähtee töistä aikasemmin että saan sen perkkeleen kuvan tänne. ja jos joku luulee että musta on hauskaa kirjotella tänne jotain potaskaa niin on pikkasen väärässä tän asian kanssa.

k
Mä en nyt heti alkais mollaamaan ettei ole mahdollista, otetaan se promillen mahdollisuus, että on totta ja tuetaan apta. Jos ei oo totta ni otetaan se ilo irti ja seurataan tätä kuin harlekiinia ikään.

Aika outo tilanne kyllä!!! Tsemppiä aapeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja sharo:
Merkkailen kanssa :) B)
Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?
ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässä :LOL: paljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!

Helmi S
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kerta tää on näin ihmeellisen kuulosta niin oon kyllä oikeesti ruvennu miettimään sitä seiskaan soittamista!!! ei tekis ylimääräset eurot pahaa.
Toi on kyllä sen tason juttu, että vois Iltiskin uutisoida ihan näyttävästi...

Yhteistyössä