plussari
sillon ku mun äiti oli synnärillä, en muista ketä meistä synnyttämässä, niin sillä oli huonekaverina äiti, jolla oli kaksi kohtua
Ihan taatusti saat rahaa! Mistä vaan lehdestä! Todella harvinaista! Ja laitat tänne sitten ilmoituksen missä numerossa juttu on, että me kaikki saadaan lukea =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:kerta tää on näin ihmeellisen kuulosta niin oon kyllä oikeesti ruvennu miettimään sitä seiskaan soittamista!!! ei tekis ylimääräset eurot pahaa.
Jota maxi on aina mollaamassa, ihan kuin se omassa elämässä ei olis jotain viallaAlkuperäinen kirjoittaja kf:No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässä paljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?Alkuperäinen kirjoittaja sharo:Merkkailen kanssa B)
Eivät ole identtisiä siskoni...Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:Olen käsittänyt että identtisillä kaksosilla tuo ravinnon saanti voi olla nuin. Mutta erimunaisilla kaksosilla on erilliset istukat ja sikiöpussit.
Oli miten oli kirjoitin tuon jutun niin kuin olen sen vanhemmiltani kuullut, enkä väittänytkään että näin 100% varmasti olisi.
Joo... ja edelleen taitaa kantaa kaunaa, vaikkei ko. ex-mode ole täällä enää.. ainakaan sillä nikillä. Siitä lehtijutustahan on kans jo pari vuotta?!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jota maxi on aina mollaamassa, ihan kuin se omassa elämässä ei olis jotain viallaAlkuperäinen kirjoittaja kf:No ei se ollut, taitaa tarkoittaa sitä ex-modea joka teki äkkilähdön palstalta.Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:ai niinku itekin olitte jossain lehdessä koomista perhettänne esittelemässä paljonko itse tienasitte naurettavalla jutullanne.jummijammit!Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Eräästä palstalaisesta oli juttu seiskassa. Ei erikoinen, paljon valitusta. Ja nettos 1000e, joten luulis sun vähintään sen verran nettoavan. Soita ihmeessä. Tai kysy joltain lapsiperhelehdeltä ensin?!?Alkuperäinen kirjoittaja sharo:Merkkailen kanssa B)