V
vieras
Vieras
Siinä se tulikin jo. Ja jos saa kysyä niin mitkä pankit kyseessä? Me ei saatu osuuspankista,vaikka miehellä vakituinen työ ja molemmilla luottotiedot kunnossa. Kannattaako edes kysyä nordeasta tai samposta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
No mitä se meitä hyödyttää jos op:sta saa edullisimman lainan mut meille ei sitä myönnetä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:OkeiOnko kellään ollut vastaavaa tilannetta,että itse opiskelija ja mies vakitöissä? Tiedän että mun opiskeluni heikentää lainansaantimahdollisuuksia,mutta oisko se ylipäätään mahdollista?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
No mitä se meitä hyödyttää jos op:sta saa edullisimman lainan mut meille ei sitä myönnetä?![]()
Eikö itseäsi yhtään huoleta se, että joku pankki ei myönnä teille lainaa?
Onko se mielestäsi merkki teidän maksukykynne hyvyydestä vai huonoudesta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
Noh,me maksetaan tällä hetkellä vuokraa enemmän kuin mitä lainanlyhennys ja yhtiövastike yhteensä tekisivät per kuukausi että..niih. Voihan se olla että pankin mielestä tulot eivät riitä,mutta tosiaan raha-asiat on hyvin hoidettu tähänkin asti ja asumiskustannukset pienenisivät oman asunnon myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:Yleensä kilpailutetaan se mistä pankista saadaa halvimmalla lainaa eikä sitä mikä pankki suostuu antamaan lainaa.
Noh,me maksetaan tällä hetkellä vuokraa enemmän kuin mitä lainanlyhennys ja yhtiövastike yhteensä tekisivät per kuukausi että..niih. Voihan se olla että pankin mielestä tulot eivät riitä,mutta tosiaan raha-asiat on hyvin hoidettu tähänkin asti ja asumiskustannukset pienenisivät oman asunnon myötä.
Korkojen suunta on vain ylöspäin. 2v päästä se lyhennys+korko voi olla 200-500? enemmän. Pankin on otettva sekin huomioon ja teidän myös.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Khyllä,mut kahen vuoden päästä mä oon jo työelämässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Khyllä,mut kahen vuoden päästä mä oon jo työelämässä![]()
Tai mieskin poissa työelämästä... Eletään lamaa, ja pankeille on annettu ohjeeksi kiristää lainahanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin,sitähän ei voi koskaan tietää. Niinhän voi käydä kenelle vaan. Sit ei pitäisi varmaan myöntää kellekään sitä lainaa,kun voi olla työtön muutaman vuoden päästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin,sitähän ei voi koskaan tietää. Niinhän voi käydä kenelle vaan. Sit ei pitäisi varmaan myöntää kellekään sitä lainaa,kun voi olla työtön muutaman vuoden päästä![]()
Lähtökohtaisesti kuitenkin katsotaan lainaa myöntäessä niitä tuloja, joita hakijat tällä hetkellä nauttivat, ei niitä mitä he arvelevat parin vuoden päästä nauttivansa![]()