Onko kellään tollasta autojääkaappia/kylmälaukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joka siis toimii tupakansytyttimestä ja kalliimmat mallit myös verkkovirralla

Haluaisin vain mielipiteitä, kannattaako ostaa ja oletteko ollu tyytyväisiä omaanne? Onko sillä loppujen lopuksi paljon käyttöä?

Mulla oli, mutta ei sitä kauheesti tullut käytettyä. Tosihankala kantaa mukana kun on pirun painava, ja autossa vie kauheesti tilaa (paitsi nyt viimeksi kun mulla oli V70 volvo, siellä oli kontissa pistoke :D )
Mä voitin arvonnassa sen kylmälaukun, en olis ostanut itse.

meillä on sellanen lidlistä ostettu ja käytetty on ahkerasti.kylmäkalletkin kun laittaa vielä pohjalle niin pysyy paljon viileempänä eväät.tämä on siis sellanen joka toimii auton tupakansytyttimen kautta =) =)

Meillä on sellainen ja se on ihan loistava kesäreissuilla. Johto yltää takapaksiin saakka, joten kylmälaukun voi pakata sinne hurisemaan. Toimii! Meil on ihan sellainen tupakansytyttimestä laitettava.

Alkuperäinen kirjoittaja QTR:
Mulla oli, mutta ei sitä kauheesti tullut käytettyä. Tosihankala kantaa mukana kun on pirun painava, ja autossa vie kauheesti tilaa (paitsi nyt viimeksi kun mulla oli V70 volvo, siellä oli kontissa pistoke :D )

Meil on pistoke auton takakontissa, mut toisaalta ei meilläkään tehdä kuin pari pidempää reissua vuodessa ja silloinkin eväiden pitää pysyä kylmänä vain sen automatkan ja siihen on yleensä riittäny tavallinen kylmälaukku ja kallet, ehkä loppuvaiheessa alkaa laukun sisältö jo lämpenemään.

Meillä ainakin ollut kesäisin paljon käytössä, kätevä ihan jokapäiväisillä kauppareissuillakin kun voi laittaa kaikki kylmät kamat takakonttiin boxiin. Näin ei sitten tarvitse rynniä ruokakaupasta kotiin jos täytyy vielä jossain pistäytyä, auto kuumeenee niin nopeasti kesällä auringonpaisteessa.
Meillä tosin vectra wagon joten takapaksissa on tilaa. Mutta monet kylmäketjut on tuon lootan avulla säilytetty katkeamattomana !

Juu, meillä on, semmonen jääkaapin mallinen vielä, jossa etuovi aukeaa :)

Ja ihan itse on ostettu.
Käyttö riippuu kyllä siitä, miten paljon autolla reissaa evään mukanaan.
Sillä tavalla suosittu on, että nuoriso haluaa sitä tuon tuostakin lainata mukaansa reissuilleen, pysyy Batteryt kylmänä ajon aikana ja lasten eväsleivät myös.

Koska on ovellinen malli, sapuskoiden ottaminen vaatii tilaa. Että saa oven auki.

Perillä lomahuoneessa saa ruuat pysymään kylmänä jos siellä ei vielä jääkaappi toiminnassa tai jos ei jääkaappia lainkaan. Tosin pitää niin isoa hurinaa (Meillä on ihan cittarin halpismalli) etten minä siinä nuku, mutta olenkin jotenkin yliherkkä kaikille äänille, esim. kellon raksutus häiritsee, joten meillä ei ole seinäkello koskaan paikallaan - ja se seinäkello on huoneen ulkopuolella, toisessa päässä aulaa...

Eihän sitä viikottain tule käytettyä, mutta on se käytössä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meil on pistoke auton takakontissa, mut toisaalta ei meilläkään tehdä kuin pari pidempää reissua vuodessa ja silloinkin eväiden pitää pysyä kylmänä vain sen automatkan ja siihen on yleensä riittäny tavallinen kylmälaukku ja kallet, ehkä loppuvaiheessa alkaa laukun sisältö jo lämpenemään.

Kuulostaa ettei teillä ole tommoselle härvelille käyttöä, kylmälaukulla pärjäätte.

Alkuperäinen kirjoittaja materialisti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kuulostaa ettei teillä ole tommoselle härvelille käyttöä, kylmälaukulla pärjäätte.

Joo ei me yleensä tehdä mitään telttaretkiä tms. joissa se olis ehdoton. Kesämökkiäkään ei ole...joten reissujen puolesta ei kovasti tarvetta.

Meillä on tupakansytyttimeen laitettava malli ja käytössä aika paljon. Ollaan tehty monta viikon tai reilunkin pitusta telttareissua auton kanssa. Kun päivällä on paljon liikkeessä, niin kestää tavarat yön kylmässä. Kaupassa käytiin aika harvoin ja voi oli kovaa koko viikon. Lyhyemmilläkin reissuilla on ollut hyvä, kun viedään anopille marjoja tms. Tosin lyhyemmillä riittäisi kylmälaukku, mutta ei olla sitä kyllä vuosiin käytetty.
Painava se on, että ei sitä kovin kauaksi autosta kanna, mutta ei meillä ole ollut tarviskaan.

Yhteistyössä