Kuka muu ei kerää mitään kansia, etikettejä yms..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Valaja

Aktiivinen jäsen
17.08.2005
13 706
1
36
Täälä monesti kuulutellaan jotain keräämisiä. :o Mää en kerää mitään. Onko muita? Minusta on kätevämpi ostaa joku tuote, ku kerätä jotain etikettejä. Tarviiko sen "ilmaisen" tuotteen niin välttämättä ja onko se loppujen lopuksi kovin ilmainen?

Mielipiteitä, ajatuksia ja myös täystyrmäys otetaan vastaan. =)

Niin no en kerää yleensä minäkään, mutta koska lastenruokaa purkista syödään joka tapauksessa niin olen semperin pisteitä kerännyt. Nyt niitä on läjäpäin mutta mikään sieltä keräilypankista ei kelpaa mulle.. :)

En ostais mitään tuotetta vain niiden keräilyjen takia.

Vältän mahdollisimman paljon keräämästä yhtään mitään, varsinkin noita etikettejä tai viivakoodeja. Mulla ei ole edes yhtä ainutta ehjää astiasarjaa, vaan kaikki vähän sitä sun tätä. Eikö naisella kuitenkin pitäisi edes yksi sellainen olla? Ja parhaimmillaan valinnanvaraa arki- ja juhla-astioihin? Ei mulla vaan ole :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Täälä monesti kuulutellaan jotain keräämisiä. :o Mää en kerää mitään. Onko muita? Minusta on kätevämpi ostaa joku tuote, ku kerätä jotain etikettejä. Tarviiko sen "ilmaisen" tuotteen niin välttämättä ja onko se loppujen lopuksi kovin ilmainen?

Eihän kenenkään pakko ole kerätä mitään, mutta ei tarvitse sitten välttämättä aina kaikkia keräilijöitä lokeroida samaan!

Kun takuulla on niitä jotka ostavat jotakin ihan sen kaupanpäällisen tai keräyksen vuoksi vaikkei ko. ostettavaa tuotetta tarvitsisikaan, mutta on myös sitten meitä, jotka käyttävät ja ostavat tuota tuotetta jokatapauksessa, joten silloin se kerättävä tulee ilmaiseksi tai ainakin sillä keräämisen ja mahd. postareiden hinnalla.

No en mä nyt sen takia ala esim. levittämään hanuriani jäätelötuuteilla, että saataisiin ranneke jonnekin huvipuistoon. Halvemmaksi taitaa tulla se ranneke kuin ne 20 tötteröä.. :xmas:

En muutenkaan halua suosia tuon sortin markkinointia. Jos mainos on rehellisen hyvä, saatan ostaa ja kokeilla, mutta tommoseen "kerää 600 näkkileipäpaketin viivakoodia, saat Mariskoolin" en vain kertakaikkiaan suostu lähtemään mukaan.

Sitä paitsi mä inhoan skooleja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
mutta on myös sitten meitä, jotka käyttävät ja ostavat tuota tuotetta jokatapauksessa, joten silloin se kerättävä tulee ilmaiseksi tai ainakin sillä keräämisen ja mahd. postareiden hinnalla.

Tässä kohtaa mä luonnollisesti ymmärrän merkkien tms. keräilyn täysin.

En kerää, enkä edes rekisteröi juurikaan mitään keräyskampanjoita.
Aikoinaan olen kyllä jotakin Libero-vaippamerkkejä postittanut ja saanut joitakin tuotteita, muistaakseni T-paidan ja sukat.

Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:

Eihän kenenkään pakko ole kerätä mitään, mutta ei tarvitse sitten välttämättä aina kaikkia keräilijöitä lokeroida samaan!

Kun takuulla on niitä jotka ostavat jotakin ihan sen kaupanpäällisen tai keräyksen vuoksi vaikkei ko. ostettavaa tuotetta tarvitsisikaan, mutta on myös sitten meitä, jotka käyttävät ja ostavat tuota tuotetta jokatapauksessa, joten silloin se kerättävä tulee ilmaiseksi tai ainakin sillä keräämisen ja mahd. postareiden hinnalla.

Kiitos. Tulihan se piikkikin sieltä. Ja palsta pelittää.
:flower:
En mää lokeroi, mutta tyhjääpä siitä kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
No en mä nyt sen takia ala esim. levittämään hanuriani jäätelötuuteilla, että saataisiin ranneke jonnekin huvipuistoon. Halvemmaksi taitaa tulla se ranneke kuin ne 20 tötteröä.. :xmas:

En muutenkaan halua suosia tuon sortin markkinointia. Jos mainos on rehellisen hyvä, saatan ostaa ja kokeilla, mutta tommoseen "kerää 600 näkkileipäpaketin viivakoodia, saat Mariskoolin" en vain kertakaikkiaan suostu lähtemään mukaan.

Sitä paitsi mä inhoan skooleja. :D

Samoin minä. Skoolit unohtu jonku ylioppilasjuhliin, kun lainasin niitä tarjoiluun. Pääsin niistä hajottamatta niitä. :kieh: Ja jos ja kun niistä kysytään, niin nehän on vaan lainassa. :saint:

Yhteistyössä