Kellään ikeasta keittiötä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikeastako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikeastako

Vieras
Paljon maksoi? Ja mitä kaikkea sillä rahalla on sieltä hankittu? Oletteko tyytyväisiä?

Ja sitten kysyisin sitä, miten näissä keittiöasioissa asioidaan ikeassa? Siis miten saan juuri sellaisen keittiön minkä haluan, onko siellä asiakaspalvelija joka auttaa ja laskee mitat mitä kaapistoja mahtuu ym?

mut nyt kopsaan tähän...

Voin lämpimästi suositella. Saat ite suunnitella semmoisen kuin tahdot, vaikka heti lataisit heidän ohjelmansa käyttöös ja aloittaisit. Meillä keittiössä ei oo yhtään ehjää seinää, ts. joka seinällä joko ovi tai ikkuna mutta suht toimiva ja tarpeeksi tilavakin (tosin niitä kaappeja ei kai koskaan voi olla liikaa...) maksoi 2000 euroa. Kaikki toimi hyvin, menimme valmiin suunnitelman kanssa liikkeeseen, jossa osaava myyjä vielä tviikkasi suunnitelmaamme ja kyseenalaisti pari juttua, joita emme olleet suunnitelleet, lisäsi listaan listat (heh) ja pikku tilpehöörit. Noudimme osat itse varastosta ja kuljetimme tavallisella pakulla kotiin. Yhtä koristelistaa oli lopulta 20 cm liian vähän, ja jouduimme ostamaan sitä 2 m (maksoi vissiin jotain 10 euroa!) mutta tämä ei alun perinkään ollut listassa. Saimme kaiken, mitä myyjä listaan laittoi, oli vaan laskettu siinä infotiskillä se väärin. Kaikki muut osat saimme kertakäynnillä. Me emme itse koonneet keittiötä vaan meille sen teki eräs tuttu remppareiska. Tiedä sitten, miten paljon hän on kiroillut asennusvaiheessa, mutta.... :)

Ståt-malli on sellainen valkoinen, vanhan näköinen. Meillä on siihen sellaiset mustat valurautaisenoloiset vetimet ja mausteena keittiössä muutenkin kaikkea mustaa valurautaista, kynttilänjalkaa, kynttiläkruunua, maustehyllyä jne. ja mielestäni on tosi onnistunut. Nyt on käytetty keittiötä (paljon) kaksi vuotta ja kaikki on kuin uutta. Plus että verrattuna tuohon 10 000 euron keittiöön... No, saat viisi Ikea-keittiötä... Vaikka kovin luontoystävällistähän ei toki oo ostaa uutta joka viiden vuoden välein.

Suosittelen, siis. OTettiin siis eka ite ne mitat ja sitten suunniteltiin. Varmaan suunnitteluapua saat mutta kyllä ne mitat seinistä pitää itse ottaa. Eivät sentään varmaan tuu kotiin asti.

Yhteistyössä