Onko kaikille se oikea?

Tuli vain yhtäkkiä tänään mieleen, että mitä jos se oikea on ulkomailla? Tai itte muuttaa ulkomaille ja se oikea on Suomessa? Tai asuvat ihan eri puolilla Suomea? Onko kohtalo sellainen, että kyllä se oikea jotakin kautta tulee vastaan?

Onko kuinka suuri todennäköisyys, että se oikea sattuu asumaan samalla paikkakunnalla? Vai onko se niin, että luulee olevansa oikean kanssa vaikka ei olekaan?

Joo mulla on vähän tylsää. :xmas: Lisää kysymyksiä saattaa tulla. :xmas:

Mä uskon, et meille jokaiselle on useampi "se oikea". Eli siis tässä elämäntilanteessa mun aviomies on mulle se oikea, mutta enhän mä tiedä, et jos se vaikka 10v päästä kuolee, niin jos vielä myöhemmin löydän uuden puolison, jonka koen olevan se oikea. Jos sä lähdet ulkomaille, niin se sun yks se oikea saattaa löytyä sieltä, tai sit jos jäät kotimaahan, niin se toinen "oikea" saattaa asua sun seuraavan kämpän yläkerrassa tai naapurissa.

Kyy
Uskon, että kaikille on se oikea olemassa. Missä ja tapaako sitä koskaan? Sitä en tiedä.

Mutta täsmennän tähän nyt, että kaikki muut eivät suinkaan ole täysin vääriä ja heidänkin kanssaan voi elää ihan hyvän elämän. :D

Minä mietin, että jos jokaisella olisi se yksi ainoa oikea. Sehän olisi lukuna mahdollisuus löytää 1:6mrd. Ja monet sanovat löytäneensä sen oikein juuri siitä samasta kotikylästä, jossa on asunut ikänsä, mikähän sen todennäköisyys sitten olisi, että se löytyisi siitä omasta kotikylästä :whistle:

Onhan se mahdollista, että jossain on sitä omaa täydellistä kumppania vielä täydellisempi, mutta kyllä se melkein täydellinenkin kelpaa. Vaikkei se olisi juuri se, joka oli universumin toimesta tarkoitettu minulle :saint: Ja niitä oikeita on varattuna luultavasti useampi, joten luultavasti sen itselleen oikean löytää todennäköisemmin, kuin että ei löytäisi yhtään itselle sopivaa (joka tosin on myös sekin mahdollista)

Mulla ja mun miehellä on ainakin sellainen historia että kaikki on ollut ihan minuuteista kiinni. Eri paikkakunnilta oltiin, eri puolilta Suomea ja meidän tapaaminen oli sellainen että jos olisin minuuttia aiemmin saanut tupakan poltettua niin ei oltaisi varmaan koskaan tavattukaan. Mutta kyllä mä uskon että jokaiselle on se joku sopiva pari jossain, ei nyt välttämättä "se ainoa oikea". Mutta uskon silti että meidän tapaaminen oli kohtalo :heart:

Tipu Topakka
Jotkut tapaa sen oikean, jotkut ei. Jotkut on oikean kanssa, mutta elämä vie silti erilleen.. Itsellä löytyi oikea yllättävässä tilanteessa, yllättävästä paikasta. Kumpikaan ei puhuttu toistemme äidinkieltä. Nyt ollaan oltu 8v yhdessä, joista 6 naimisissa :heart:

Yhteistyössä