[
quote="viivin"] :wave: uskaltaisikohan tänne tulla kanssa. Juoksuharrastus piiiiiiiiiiiiiiiitkän tauon jälkeen viritelty kesäkuun alussa uudelleen. Nyt menen sellaisia 6-13km lenkkejä ja kolme kertaa viikossa. Onko ihan liian vähän jos meinaisi repäistä ja juosta puolikkaan lokakuun alussa?
tervetuloa muk.viivin.! ja eiku puolikkaalle vaan jos jo nyt nuin pitkiä lenkkejä teet, lokakuussa on täysin mahdollista juosta puolikas.
Ite juoksin viimevuonna puolikkaan ja ed.synnytyksen jälkeen juoksuja oli yhteensä 12viikkoa takana. Toki vauva oli 9kk, mutta mulla jalkoja operoitiin moneen otteeseen, joten juostuja viikkoja tuli tuo 12.
Mulla ois nyt 4:n viikon päästä puolikas!!se vähän jännittää, miten nyt menee.. Mulla kans tilanne jossa talvi meni lähes juoksuitta,n. 1/lenkki viikkoa kohti ja pelkkää vitosta meni koko talvi..Helmikuussa aloin ohjelman muk.harjotteleen ja maaliskuussa innokas alku kostautui, mulla tuli jalkaan lonkan limapusin tiulehus, jota paranneltiin koko kevät. Aluksi oli täysin juoksuita, käveleskelin huhtikuussa ja toukokuun alusta taas jatkettiin harjoittelua. nyt kesästä vasta pitkät lenkit otin mukaan..
On vähän arvoitus, mikä tuo kunto mulla on, varsinkin nuo pitkät lenkit arvelluttaa...en tiiä tuosta kestävyydestä.
Nyt pari 15-16kilsan lenkkiä tehny ja ne ainaski hyvin menny.
Eipä siihen puolikkaaseen niin hirveitä tarvi harjotella jos pohjakunto on ees jonkinlainen, kyl sen juosta jaksaa...(toivottavasti)
Sykkeitä en oo mittaillu piiiitkiin aikoihin. Aika lailla tuntumalla mennään, pitkät lenkin kevyellä temmolla, nopiat/intervallit vahtelevalla kovuudella...
ajan otan joka lenkistä ja pitkät lenkit mittaan aina. kymppi menee suunnilleen tuntiin, vähän alle/yli. ja pitkät 15-16kilsaa siihen 1.40 suunnilleen.
Juoksumotivaatiota kaikille, nautiitaan näin kesästä ja "helpoista"juoksukeleistä. B)