Alkuperäinen kirjoittaja aama2:
Hei. Täällä on selvästi juoksijoita =) Olen ite harrastanut juoksua noin 3 vuotta ja yhden 1/2maratonin olen saanut naputeltua. Nyt olen raskaana ja olisin vain halunnut semmosta tiedustella, että ootteko juosseet alkuraskauden aikana ja kuinka kauan? Eka muksu on 3,5v eli en harrastanut juoksua ennen hänen syntymää. Joten raskausajan juoksusta ei kokemuksia kauhiasti ole. Nyt on ollut flunssaa ja hirmunen pahoinvointi, eikä puhettakaan että vielä lähtisi lenkille pomppimaan ylösalas... Ihana lukea teidän innostavia juttuja. Tekis kyllä mieli itse vetää heti lenkkitossut jalkaan! Vaan flunssassa ei auta.
tervetuloa aama2 mukaan!! =)
Tuo raskausajan juoksu on niin henk.koht. jotkut pystyy hyvinkin juokseen, toisilla ei onnistu vaik kuin ois aiemminkin juossu. Hiasteitahan siinä on jos pahoinvointia on..ym..
Mulla nyt reilu 16 raskausviikoa menossa ja vielä pystyy juokseen. Ainut on kun hb niin alhaalla et haukon henkeä ku kala kuivalla maalla..
viimeksi juoksin reilu 17rv:lle ei mul mitään painon tunetta ollu tai muutakaan vaivaa, en vaan viittiny rasittaa kohtua, lantionpohjaa..ym..kun nuita raskauksia on mulla takana usiampi..
varmaan muutama viikko viel mennään, mut hiihtokelejä kyl kovasti oottelen. Erittäin hyviä korvaavia lajeja kyl on, etten hampaat irvessä ala väkisin juokseen.
Nyt kun näin hyvä luminen talvi on niin hiihtelen het kuhan nuo ilmat vähän lauhtuu tuosta -23 mitä nyt on..
:xmas:
Lenkit hyvin viel kulkenu kävellen ja välistä juosten, hitaita mut sit pitempiä ny ollu.