Te olette kaikki vanhoja konkareita jo tällä palstalla ja tuttuja keskenänne, mutta ajattelin uskaltautua kuitenkin kirjoittaa pari riviä minäkin. Löysin sattumoisin ja onnekseni tämän keskustelun, jota olen käynyt lukemassa aina vain kun olen ehtinyt..On ollut tosi mielenkiint.lukea tarinoita ja treeniohjelmia, tuntoja jne. Olen itse alkanut taas juosta tauon jälkeen nyt vuodenvaihteessa. Olen aivan hurahtanut, kuten yleensäkin liikkumiseen. Siitä saa niin valtavasti voimaa ja jaksaa tehdä asioita eri tavalla kuin ennen. Tavoitteena on laihtua myös hieman, hitsi, että jenkat ovat sitkeässä (huokaus)... Olen nyt tosiaan juossut lähinnä ystäväni kanssa, mutta myös yksin. Olemme tehneet 30-65 minuutin lenkkejä, riippuen, miten olen saanut lapsenvahtia jne. Huomenna olisi tarkoitus juosta kymppi. En ole vuosiin juossut niin pitkää matkaa, mutta kai se hyvin menee, tuntuu ainakin, että jaksan. Juoksun lisäksi käyn pacessa ja jumpassa ja jos en pääse kotoa lähtemään minnekään, steppaan kotona ja teen lihaskuntoharj. Syksyllä tavoitteenani on juosta puolimaraton... huhhuh! Mutta juokseminen on niin ihanaa!! Konkarit, sanokaas, miten te syötte? Joo tiedän, veitsellä haarukalla jne., mutta kuinka paljon kiinnitätte syömisiinne huomiota, mitä syötte? Mitä olisi hyvä syödä heti lenkin jälkeen? Pieniä vinkkejä ja kokemuksia, jos saisin...