Tervetuloa uudet joulumammat
Mitäs te muut olette mieltä kahvinjuonnista? Kun on niitä tutkimuksia että voi lisätä km riskiä alkuraskaudesta....Mä oon ihan hirveä kahvikissa normaalisti ja olen nyt rajoittanut kahvinjuonnin pelkästään yhteen kuppiin aamuisin. Muuten en herää ja aamukahvi on niin parasta :flower:
Suunapäänäpersienä kyseli ultrista...meillä kunta tarjoaa käsittääkseni kolme ultraa.
Tähtitaika me ollaan kerrottu mun vanhemmille sekä sisaruksille, sekä kaksi parasta ystävääni tietää (odottavat myös itse esikoisiaan tällä hetkellä). Näille ihmisille halusin kertoa pian, koska haluan jakaa kaiken tämän ihanuuden alusta lähtien. Kaikki kyllä tietävät että alun km ovat yleisiä, mutta turha sitä on murehtia etukäteen. Mä ajattelen niin ,että pieni on ollut liian heikko jos se ei pysy matkassa ja silloin se on parempi niin. En aio kertoa muille vielä pitkään aikaan, saavat sitten huomata
Miehen äidille kerrotaan äitienpäivänä.
Mulla on nyt pari päivää särkenyt päätä, tiedä sitten johtuuko se raskaudesta vai kofeiinin puutteesta
Lisäksi olen ollut huomaavinani rintojen vähän kasvaneen sekä nännien tummuneen ja ehkä vähän kasvaneen. Ja koko ajan on pitkät päällä