Onko joulukuisia?



en pääse ollenkaan vikalle sivulle.. ei aukea.. :(
laitoin juuri suklaajuustokakun uuniin! nam!
tänään on ollu aika hyvä päivä.. pientä kuvotusta aamulla ja aina juuri siinä vaiheessa kun pitäis alkaa pukeen ulkovaatteita ja lähteä.. :x
ja sit uutena oli tänään sellaista viiltely nippailua alapäässä.. outoa.. ja alamahassa on painon tunnetta..

vielä viikko ja kaksi päivää siihen kun viimeks meni kesken.. sitä ennen ei kauhesti uskalla hehkuttaa.. jännä!
 
Huomenia! Oon yrittänyt päästä lukemaan tota sivua 8 jo useamman kerran mutta jostain syystä mun koneelle ilmestyy aina vaan valkonen ruutu. Katsotaan aukeeko sitten kun itse sinne kirjoitan.

Täällä on totuteltu ajatukseen pikkukakkosesta. Mulla on mies nyt työmatkalla ja ei tiedä vielä plussauksesta mitään. Tulee tänään illalla kotiin kuulemaan ilouutiset. Meillä on ennestään 1-v tyttö. Synttäreitä vietetään ens viikonloppuna. Oppi tuo juuri tuossa kävelemäänkin. Ikäeroa tulee nyt sitten aika tasan 1v8kk. Esikko on ollut helppo vauva. Saapi nähdä kuka sieltä nyt on tulossa. =)
 
Voi ku on vaikee pitää salassa sukulaisilta ja kavereilta..muutama ihminen vain tietää ja niille oli pakko kertoa ku apuna järjestämässä meidän häitä,jotka sitten kesäkuussa...
pahaa oloa alkanu olemaan pari kertaa päivässä ja hiilihappojuoma auttaa =)

Mulla tuli pojan odotuksessa n.20kg ja toivon että nyt päästää vähemmällä..just saanu hyvin pois ja takas en halua!5.5. olisi eka neuvola,ihanaa..mut varmaa vasta ultran jälkee uskoo että on toinen tulossa..nyt jo odotan sitä vauvahajua...
 
Ilmoittaudun mukaan, testin tein viime perjantaina kun menkkoja ei vain kuulunut. Plussaa näytti, sitten apteekkiin ja lisää testejä.. kaikki plussaa :) LA olisi 9.12.... Ihanaa/pelottavaa/epätodellista!! Olen ensikertalainen näissä touhuissa.
 
täällä mennään rv 5+6 , elikkä huomenna tasan 6 viikkoa :)
pahoinvointia ei täällä ole onneksi vielä ollut ja olenkin jo tottumuksen mukaan nyt nauttinut tästä pahoinvoimattomasta ajasta ja syönyt liki ihan mitä vaan tekee mieli .. heh ..
siis kaikki mitä en ole hetkeen syönyt .. pizzaa , hesen hampparia , karkkia , sipsejä .. huh huh
maha on itselläkin välillä jo niin turvoksissa että miettii , voiko näitä housuja laittaa päälle ,kun maha näkyy ja sit kaikki kysyis .. ja muutenkin on housut pitäneet vaihtaa löysempiin .
rinnat on olemassa ja jotenkin töröllä , nyt ei kipeät , mutte eilen kyllä oli senkin edestä ja maha .. näitä nippailuja riittää ja jos nousee liian nopeasti niin huh huh -... pakko laskeutua takaisin ja hengähtää , nippaa aikaste kovin :(

tervetuloa uusille ja voimia vanhoille ...
pahoittelun km:n kokeneille .. sama pelkohan se on aina itselläkin .. eka kun meni kesken 16 viikon lopulla ... mutta itselläni kuitenkin 3 lasta tuon jälkeen , nyt tulossa nykyisen miehen kanssa ensimmäinen yhteinen , miehen ainut .

neitim
 
Heipsan vaan.
Tein testin (testit) viime perjantaina ja lauantaina ja pakko se on uskoa, raskaana ollaan.
Ja la ehkä 9.12, olen ensikertalainen joten hieman uutta ja ihmeellistä kaikki.. Ajatukset ei oikein pysy kasassa =)
 
Helei kaikki joulumammat!
Olen ollut tuolla Perhekerhon palstalla keskusteluissa ja onnellisena tänään löysin tämän joulumammaketjun, jota jo pariin kertaan ehdinkin googlettamaan.
Meille tulossa ensimmäinen vauva ja viikkoja omien laskujen mukaan 5+5. Laskettu aika netin kalenterin mukaan 11.12 eli pientä tonttua sieltä odotellaan.
Oireina täällä ollut jatkuva turvotus, välillä ihan hervotonta, niin että innostuin jo hankkimaan sellaisia tuubejakin, mutta hiukan taas helpottaa tänään. Olen kertonut vasta parhaalle ystävälle, sille ainoalle, jolla on nelivuotias pikku neiti. Vanhemmille tarkoitus kertoa äitienpäivänä kun eka neuvola on siinä sopivasti juuri Vapun jälkeen. Mitenkäs teillä sujuu, oletteko jo kertoneet ja jos ette niin milloin suunnittelette sen tekevänne?
En jostain syystä pääse uusimmalle viestisivulle, joten pahoitteluni mikäli kyselen jo läpikäytyjä juttuja.
Onnea kaikille, ihanaa että meitä on täällä jo monta! :flower:
 
Hei !
En tiedä tuleeko tää teksti näkyviin kun en tuonne vikalle sivulle pääse, mutta ajattelin kokeilla ja ilmoitella,että suuri osa on siirtynyt pinoon : Joulutonttujen odottajat. Monella ei enää tän pinon viimeinen sivu aukee, joten Tuisku avas uuden. Tulkaahan perässä =)
 
Varhaisulta oli viime lauantaina ja LA olisi nyt 8.12. Mulla on ihan järkyttävää pahoinvointia, toivottavasti tätä ei jatku puolta vuotta niin kuin muutamalla tutulla on käynyt.. :x Mulla on kaiken tän pahoinvoinnin lisäks myös pahentunut tuo flunssa, joka onkin tässä vasta 2 viikkoa ollut. Lisäksi epäilen myös jonkinlaista tulehdusta tuolla ala-päässä, kutinaa ja epämääräistä vuotoa.. :/ No, tänään ensin yleislääkärille tsekkaamaan tuo flunssa ja sitten gynelle tulehdusepäilyjen takia. Mä oon nyt jo ehtinyt käydä enemmän lääkärissä kuin viimeisenä 2 vuotena varmaan yhteensä!

Tuisku-84 - mua ällöttää pahiten kaikkea makea. Mikä on hassua, koska mä oon yleensä kunnon sokerihiiri.. Kahvikaan ei enää maistu niin kuin ennen. Mua yököttää sipsien haju tosi kovin.. Mies niitä yks ilta sohvalla mussutti, mut mun oli pakko mennä pois kun alko niin kovasti se hajukin kuvottamaan.
 

Yhteistyössä