Onko jollakulla sellaista reisientreenauslaitetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Greippi

Vieras
Onko jollakulla sellaista reisien treenauslaitetta, jota esim. Anttila myy alennuksella? Nimeä en kyllä nyt saa päähäni... Siis sellainen jossa seistään pitäen tangosta kiinni ja varmaan sitten tehdään jotain loitontajille/lähentäjille? Mietin, josko hankkisin sellaisen, mutta onko siitä oikeasti iloa treenaamisessa? Käykö polviin? Voisiko joku selostaa, miten se toimii?

7872468.jpg

tuoko?

onhan toi ihan kivannäkönen laite..paha puoli vaan et jos ei oo standardi mitotettu käyttäjä ettei kävis selän päälle?

ennemminkin suosittelisin twist stepperiä joka tekee sivuttaisliikettä..ajaa mun mielestä saman asian. (kiintetyttää peppua ja reisiä=kokemusta on )

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Kiitos, juuri tuota tarkoitin. Olen kyllä aika standardi, mittaa 165 cm eli selän päälle käyminen ei ole ongelma. Mutta miten tuo mahtaa toimia?

periaattessa ku seisovilteen tekis haara perushyppy asennossa..jos kässäät.
Jotenkin siinä kai on lihakset jännityksessä ja samalla vispaa niitä yhteen-erikseen.

hmm..voishan se ollakkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Kannattaa ennemmin ostaa tanko ja irto painot. Paljon tehokkaampi ja hoituu koko kroppa samalla "laitteella" =)

Tätä olen miettinyt, kun kuitenkin Pumpissa on tullut käytyä. Mutta mistä saisi kevyen (pienen) tangon ja riittävän kevyet 1-5 kg painot siihen?

Yhteistyössä