Siis miehen ja naisen ikäerolla? Mun mielestä ikä on vain numeroita ja tärkeintä on se, että kemia pelaa pariskunnan välillä.
Kunhan tässä mietin...
:saint: B) 
Kunhan tässä mietin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minusta tuo usein kuultu lausahdus, että ikä on vain numeroita ei ole totta. Onhan se niitäkin, mutta kyllä ihmisen ikä aika paljon merkitsee, ei se mikään este se ikäero tarvitse olla suhteelle, mutta kyllä sillä vaikutuksensa on.
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:no jos jompi kumpi on tyyliin 15 ja toinen 25 niin sit alkaa olla jo ongelmana jo senki takia ettei ne voi olla yhtä kehittyneitä ja samalla aaltopituudelle. mut sitten jos on vaikka 45 ja 55 niin vaikka sama 10 vuoden ikäero, niin ei se silti niin haittaa ku on jo molemmat silleen kehittyneitä ja aikuisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:no jos jompi kumpi on tyyliin 15 ja toinen 25 niin sit alkaa olla jo ongelmana jo senki takia ettei ne voi olla yhtä kehittyneitä ja samalla aaltopituudelle. mut sitten jos on vaikka 45 ja 55 niin vaikka sama 10 vuoden ikäero, niin ei se silti niin haittaa ku on jo molemmat silleen kehittyneitä ja aikuisia![]()
Mun äiti alkoi 15-vuotiaana seurustella 14 vuotta vanhemman kanssa. Onneksi näin koska muuten mua ei olisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin kyseessä siis 17 vuoden ikäero:ashamed: Mutta ei sitä edes tiedä tuleeko jutusta mitään, mutta hauskaa ainakin oli
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kerroin äidille ja hän tietää ihmisen, meinas vain että hauskanpitoon kyllä käy, mutta ikäeron takia ei mitään muuta. Aivan kuin mä kuuntelisin äitiä jos haluan seurustella...![]()
![]()
Äiti on muuten vain kaks vuotta vanhempi tätä miestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Mun ex on mua 14 vuotta vanhempi. Suhteemme alussa ei se ikä niin merkinnyt, mutta ajanmyötä ikäerosta tuli ongelma (mulle). Kyllä se ikä näkyi monessa asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Musta iällä ei juurikaan ole väliä ja ne on pelkkiä numeroita,siis jos molemmat kuitenkin aikuisia.Mulla ja miehelläni ikäeroa 13vuotta eikä musta yhtään liikaa tai liian vähän! =) Eiköhän se ole jostain ihan muusta kiinni! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Mun ex on mua 14 vuotta vanhempi. Suhteemme alussa ei se ikä niin merkinnyt, mutta ajanmyötä ikäerosta tuli ongelma (mulle). Kyllä se ikä näkyi monessa asiassa.
miten siitä tuli ongelma? ja missä asioissa ikä näky?
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kerroin äidille ja hän tietää ihmisen, meinas vain että hauskanpitoon kyllä käy, mutta ikäeron takia ei mitään muuta. Aivan kuin mä kuuntelisin äitiä jos haluan seurustella...![]()
![]()
Äiti on muuten vain kaks vuotta vanhempi tätä miestä...
et sä äitis lupaa tarvii, jos tuntuu hyvälle ja natsaa muutenkin nii antaa palaa![]()