M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No jo tyyliin nainen on 25 v ja mies 45-50 v niin hohhoijaa. Kyllä se jo kertoo naisesta paljon, joko on ylipainoinen eikä saa nuorempia vaan pitää tyytyä vanhaan ja ei nuorekkaaseen mieheen
Mulla on ollut samanikainen mies ja pari vuotta tai muutaman vuoden vanhempi. Kun tunteet kolahtaa niin ei siina ole tullut sita ikaa katsottua. Minkas sita tunteilleen mahtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenköhän miehen ystäväpiiri samanikäisine puolisoineen tai sitten nuoremman puolison oma ystäväpiiri eri-ikäiseen puolisoon suhtautuu... yhteiset "biletykset" voi olla vähissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:oonkohan mä vastannu tähän ketjuun..nooo, vastataan uudestaan jos oon jo aijemminki vastnnu! eli, mie en ite henkilökohtasesti etes kahtakertaa vilkase oman ikäsiäni..jotenki ne ei vaan oo ollenkaan mun makuuni! mutta auta armias jos sellanen kypsempi mies,mahollisesti hieman "hopeaa" hiukissa, iän tuomaa itsevarmuutta ja charmia, hymyilee mulle..aaahhh!!! nuoret miehet on sellasia kukonpoikia jotka pullistelee ja pätee, vaikka eivät tosiasiassa tietäs mistään mitään!(anteeksi yleistykset.. )
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Ei ei ei ei!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Ei ei ei ei!![]()
Miks ei?Kakskymppiset jäbät..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Ei ei ei ei!![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Ei ei ei ei!![]()
![]()
![]()
Pah, aivan kakaroita!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:mun mies täyttää tänä keväänä 40
ja silti tuntuu välillä vähän liian "poikaselta" mun makuun
![]()
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:mun mies täyttää tänä keväänä 40
![]()
Minä täytän kesällä 38.Mut ajatus jostain yli 40 ei oikein nappaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Mieluummin minua nuorempi mies kuin 40+.![]()
Ei ei ei ei!![]()
![]()
![]()
Pah, aivan kakaroita!![]()
tismalleen! niillähän on vielä korvantaustat märkinä!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:mun mies täyttää tänä keväänä 40
![]()
Minä täytän kesällä 38.Mut ajatus jostain yli 40 ei oikein nappaa.![]()
Ma taas olen aina tykannyt vanhemmista miehista. Eka poikaystava oli mua 12 vuotta vanhempi, olin silloin 16v.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:mun hellut on kans ollu aina vanhempia! kas, en olekkaan ainoa maailmassa!ja mulla ja miehellä on ikäeroo sellaset rapiat 17 vuotta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei pitäis lukea täältä yhtään mitään , tuntuu ihan muumiolta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei pitäis lukea täältä yhtään mitään , tuntuu ihan muumiolta![]()
Kuis nyt niin?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei pitäis lukea täältä yhtään mitään , tuntuu ihan muumiolta![]()
Kuis nyt niin?
no kun sanotaan että +40 on vanhempi jo ...